無聊人的無聊日記~
呃...無乜野好講..記住要留言!!
 
 
 
Alan5246

 


暱稱: 修哥
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我d老友 ::

 


2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天
WAC好變態... 不安

今日要比賽,6:00要起身~~慘

搭車聽mp3,去到都巳經8:00,繼續聽mp3,8:25落去熱身,9:00阿霍sir黎,佢話我地唔熱身,我地就再落去

本來我都唔驚~~但係我見乙組個個{包艇},就好驚

結果跑尾3(唔好同人講)

跑完就猛聽mp3

4X400不戰而勝

食飯果時,有個人猛望我,睇真d,原來佢在atv拍戲

有兩位同學拍拖,你一啖又我一啖,重有人配音XD

跟住返去開<MP3交流會>

返到屋企已經7:00

刊登時間︰2005-10-17 06:10 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Alan5246 的日誌)


家姐~~ 於 2005-10-21 11:21 PM 發表:
你又唔寫日記 la!?
你英文一定要考 100 名之內!!
話比我聽呀..(今日你應承我個 d)呵呵
你唔識 d 英文,就問我同阿媽啦!!
(尤其阿媽,佢英文好勁架'')
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

............
Posted at 2005-10-23 11:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



>v<"'牙斯*!! 於 2005-10-21 09:22 AM 發表:
仔仔*!!
我黎喇*!!
我今次上緊DT堂呀*!!
好無聊呀*!!
又係教DESKTOP*!!
嘿*!!你係咪上緊數學堂呢*!@?
嘩卡卡卡卡*!!
好LA*下次先黎LA*掰掰*!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

DT堂緊無聊!!
死張sir又唔俾鋸木wo~~
 
Posted at 2005-10-23 11:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cafe~ 於 2005-10-19 10:32 PM 發表:
喂~死細佬
做咩咁對我地呀!!! >.<
我地留左~你都唔覆
仲有呀,你又唔寫 diary''
係咪唔要個板呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係要個板啦!
我會寫告diary嫁啦~~
Posted at 2005-10-23 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winky 於 2005-10-19 08:34 PM 發表:
唔緊要啦
下次再黎過啦
我個乖仔好勁架!!!!*
媽咪支持你牙!!"
嘩..乜你咁衰架=口=
唔留言就咁樣對我地..
搞到牙媽即刻幫你留=3=
乖仔..\記得多d去我個板留牙都!
         媽咪上
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

okok
得閒去~
Posted at 2005-10-23 11:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Alan5246 的日誌 ]