今日要比賽,6:00要起身~~慘
搭車聽mp3,去到都巳經8:00,繼續聽mp3,8:25落去熱身,9:00阿霍sir黎,佢話我地唔熱身,我地就再落去
本來我都唔驚~~但係我見乙組個個{包艇},就好驚
結果跑尾3(唔好同人講)
跑完就猛聽mp3
4X400不戰而勝
食飯果時,有個人猛望我,睇真d,原來佢在atv拍戲
有兩位同學拍拖,你一啖又我一啖,重有人配音XD
跟住返去開<MP3交流會>
返到屋企已經7:00