| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
香港中學生橋梁比賽  |
分類: 未分類 |
今日7:45係TWMTR出發去科大
參加橋梁比賽
8:45到咗科大
10:35開始比賽
測驗一下橋嘅承受力
由抽籤形式決定出賽嘅時間
我哋抽到第五=]
第一個出場嘅學校pass咗
之後第二,第三,第四出場嘅全部都fail
輪到我哋校出場啦
心情超緊張
因為受前面果幾間學校fail嘅影響
未開始我哋先出咗一個小小嘅意外
好彩冇咩事姐^^
之後就正式開始測試啦
工作人員將一個重3KG嘅車由高處落來
再經過橋面
我哋架橋絲毫搖擺都冇
就咁輕鬆pass啦^^
之後就係4KG
我哋架橋仍以冇絲毫搖擺嘅優勢繼續pass咗
就咁入咗2月3日嘅決賽啦=]
我估我哋應該可以拎埋個冠軍翻來^^
就咁多啦
為我哋架橋加油^^
cm哪裡來??
緊係你哋俾啦
係唔係^^
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 95 | »
|
|