今天是等電話既最后一日 , 相信机會稍微 lu ~~ ><
不過 , 我唔會灰心 , 因為在見工過程中我都上左人生重要的一課 ~~

正如麥 Sir 所講 Never Give up , 一定得 ~~
前晚睇左阿仙奴 對 曼聯 (中立場) 既賽事 ~~

全場節奏都唔太快 ~~
要由加時同互射12碼決勝負 ~~

幸運地 , 在互射12碼時 , 阿仙奴門將 (列文) 救出左曼聯既射手 (史高斯) 的施射 ~~
最后阿仙奴贏左曼聯 , 奪得足總杯冠軍 ~~
唔洗空手而回 lu ~~
加上 , 明晚只得一場波睇 , 這場係維拉利爾 對 巴塞 ~~
雖然巴塞在開賽前高舉聯賽冠軍獎盃 , 但我覺得巴塞可以小勝對手 (維拉利爾) ~~
|