今天 , 我同Andy Wong 一起去香港電台 ~~
這是我們第一次去香港電台 , 人生路不熟 ~~
結果 , 我們一起落錯車 , 然后周圍找正确的道路 ~~
在這個找路過程中 , 又可以增加我對香港道路既熟悉 , 對將來很有幫助 tim ~~
之後我同Andy Wong去左長沙灣政府合署換智能身分證 , 行左很長的時間 , 最后又回到香港電台interview ~~
雖然我在台interview過程不特出,但都學到很多做人既道理 ~~
到左夜晚 11 : 00 Andy Wong 話收到麥 Sir既電話 , 叫他去 Second interview (做領導者) , 但是我關上電話 , 唔知道麥 Sir 有沒
有打電話給我 lei ~~
不過 , 都係算數 la ~~
因為我覺得自己不是做領導者既好材料 ,如果我做到會員都會覺得非常快樂 ~~
