今日本來好開心ge~
因為係學校冇咁悶呀ma~
有部nds玩下....
但係食飯個時....部nds俾文sir收q左~>.<
超慘....
今日出門口都覺得今日有d唔妥ge la~
今日又落雨la~
仲要由返學落到放學....= =
e+冇哂心情....
有冇人可以幫我拎返部nds呀~>.<