今日唔知點解冇咩精神....
一大清早就叫左家興陪我落街食野~
p.s:::其實都唔早ge la.....成10點幾~haha
食完野之後....去左打籃球
一直係到打,打到成身汗~
就返屋企lu~
2點幾個時....卓蝦話去打桌球
之後就去左藍天會所打.....
入左勁多好神奇波~呵呵
打完之後....返左屋企攞波打
去到文東見到粟米佢地....
之後一齊打波...
打打下佢地係到拋水彈= =
搞到我成身濕哂~=v=9
之後秀ming同桂好走左~
到左8點幾個時....
我同粟米行左出去~
返到球場個時~
佢走左去白芒....
超級擔心你呀~粟米
下次記著叫埋我呀~>v<
唔係你有事ge話...我會傷心ge~w~
|