| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
哈哈哈....  |
分類: 未分類 |
今日9點起左身呀~
訓得好舒服呀~^^
之後家興叫我落去食早餐
食完之後就歧屋企lu~!!
返去個時見到地下濕哂?!?
原來落過雨黎~
唔理lu....去出游水lu~^^
haha~^^
今日係泳池到見到魚同青蛙呀~^^
雖然佢地個名好似識游水.....
但係...原來佢地唔識ge~
kaka~估唔到哦~!!
游完水之後就搭巴士返東涌~
之後粟米叫我入逸東救命...
咁我咪入去囉
入到去先知原來佢叫我上行人道頂到拎返個波哦= =
超高....雖然對我黎講唔係好高~kaka
之後就去左打波
今日打左一陣炸....唔夠喉呀~>v<
唔濟~>v<
|
|
|
菓- - 於 2007-06-03 10:37 PM 發表:
錯=.=係"泡夫"
好味牙>m<
有好鐘意ge朱古力同咪雲呢拿既材料牙^^
|
網主回覆
嘩....
泡扶真係好好食ge~^^
我都like呀~haha Posted at 2007-06-03 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
菓- - 於 2007-06-02 11:30 PM 發表:
|
網主回覆
係咪雪榚呀~?
因為女仔通常都like食雪榚ge ma~^^ Posted at 2007-06-03 08:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
菓- - 於 2007-06-02 10:14 PM 發表:
你想見到邊个牙?今日同fd去左行街=.=
行到傻左...好彩吃左个我like ge野姐
|
網主回覆
fd之ma~haha
你食左d咩呀~?
咁開心ge~?^^ Posted at 2007-06-02 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|