很不爽................
頂.....今日明明係假期 又要人返學喎 你地話有冇搞錯 好彩我醒目 帶定風樓同耳筒 一路聽一路訓(我相信你地都會係咁樣) 之後同左ckk 盧盧 李x明 肥龍 肥豬去食野 上演左一場世紀大戰 大家我搶你你搶我 不過都好開心下
生日倒數第5日
生日唱k 有ckk 中子 仲有who去.......