♥ 最親愛的最後最遠離了 最美好的最後最是痛了;;;;;
AlicE___
暱稱: `我♥橙x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


2008-07-18 分類: 未分類

既然朱朱和c0BeY都有寫對我地班某d人既fEELING`
我點可以吾寫呢xdd"

{以下次序係跟學號=}`

妮妮::我覺得你真係好c00L喔`
        愛貓既人,,vA又好,,,
        很佩服你呢x)`

心心::你對每個人都好好,,
         又好溫柔,,我愛你<3`
         最佩服係平時吾聲吾聲,,
         突然嚇你1驚xd"

肥比::很開朗,,很樂觀`
        將所有野都變到好簡單`
        有你尼個朋友我覺得,,,做人真好!`

晨晨::很美<3`很nICE,,
         祝你和溫溫可以一生一世啦xd"

朱朱::俾我既感覺很成熟,,
        很棒很棒的一個女生=)
        對所有朋友都好好,,好隨和`

cINDY::嘩!1提起你就諗起好多野<3`
            hP,,天使街,,英國帥哥,,
            記得我地大個要1齊睇人體解剖xd"
            謝謝你讓我大吐苦水喔<3`

c0BEY::0係我印象中`
            你好似1個細過我既小妹妹,,,
            你真係好好人,,對個個都好好`
            希望可以再見啦=)`

舒婷::你俾我既感覺係成熟,,
        有時又好可愛,,,
        絕對聰明人,,xd"

kiukiu::我覺得你同我有d似吧,,,
           哈哈,,你對人好好牙`

花花::你,,睜大d對眼啦xd"
        同埋吾好再0係mSN同我講粗口-3-`

yAN::感覺你好似好大`
        好貪靚xd" <--吾好打我xd"

凱元::我最愛你了<3`
        次次有咩事都係你幫我`
        有咩事都係你陪我`
        我所以秘密你都知哂啦xd"
        最後祝你{有情人終成眷熟}xd"

dICKS0N::多謝你借功課俾我-v-`
                仲有d quiz牙,,,默書牙,,,thz=)`

馨婷::好同聲同氣xd"
        你對人都幾好牙,,,不過吾好再亂摸-3-`

t0BY::很愛很愛很愛張靚穎`
          有時你都幾粗魯下-____-`

kIKI::我們相愛8年了`
        好記得你1年級仲成日喊`
         依家大個女咖啦,,要堅強=)

肥雞::糖既忠實fANZ`xd"
        加油吧<3`我支持你,,,

小鬼::吾準再搞我d野-___-"
         你吾搗亂都幾好咖,,,

溫溫::成熟=)對人好好,,,
        祝你同那個[培],,,呵呵xd`

澤爺::1開始以為你自閉的-____-"
         依家都好好傾丫xd"
         加油牙!你得既!xd"
         祝你,,,,,呵呵,,你明啦xd"

丘::我都吾知講咩好啦-___-

發表時間:2008-07-18 04:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 AlicE___ 的日誌)


christyhong 於 2008-07-19 11:06 PM 發表:
嘻嘻`
瑩影`:]
多謝你讚我聰明人` xd"
去Q00za 睇睇`
有你的名字喔`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈x]`
好開心;]
Posted at 2008-07-30 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wAn 於 2008-07-19 04:56 PM 發表:
cm =]
多謝你既讚賞 -_______-
我同個個人冇關係的!! -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

明白了`;]
Posted at 2008-07-30 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



williswong37 於 2008-07-18 09:30 PM 發表:
Cmmm``
我自閉- -''
不過其實都系既''
我平時都唔多出聲._.
我覺得我自閉._.都岩既xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

f.1開頭我以為你係-_________-`
Posted at 2008-07-30 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lauchuiYEe 於 2008-07-18 08:52 PM 發表:
RE;
放緊假既香港人..
真係得閒到2-3點去排隊就係為左壹個場-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係1個場2個鐘 ;]`
Posted at 2008-07-30 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]