琴日係學校既旅行..我行到隻腳好痛..
不過夜晚都幾好訓...哈=]]
今日我打俾牙魚佢..念住問佢得吾得閒啦..
佢話得閒..我地傾左一陣..吾知係我問定係佢講..
話出黎陪我玩..我聽到後超開心..
因為我同佢都好耐冇出黎玩..
跟住冇幾耐我就同我個小學同學番教會啦..
番完教會後我咪打俾如..大約20秒度..
我個FD 打黎..吾知係吾係傾得太耐啦..
佢cut左線啦...咁我咪call番佢啦..
佢冇聽牙..唉...
我個時係度念...佢係吾係嬲左我傾得好耐呢?!
定係佢臨時吾得閒呢..?!
唉...咁我咪打番俾岩岩call我個個fd啦..
我開頭有D鬧佢啦...但一陣我同佢講番sor..
因為佢好無辜咁俾我鬧..呵..係度同你said sor
佢叫我陪佢食晏啦..我開頭吾係咁肯..
冇幾耐我度係陪佢啦...但佢又話要去屯門啦..
咁我又要行番轉頭..佢要去屯門練野..
佢星期日有比賽...希望佢地加油啦!!
咁我度有call魚佢...但佢度係冇人聽牙..
唉...吾緊要...希望下次真係可以同佢出黎啦..嘻 ^^"
各位我以後會盡打番blog咖啦..
只前吾打吾好意思牙...sorry!!
|