sor..琴日冇打blog..
琴日吾打blog因為俾人搞到我好好吾開心!!
講番琴日件事先..
咁我琴日都係同劉潔怡佢放學啦..
咁佢叫我陪佢去大中度買野啦..
佢話買野送俾人..咁我咪陪佢去囉...
咁我咪幫佢揾個個公仔啦..
咁我念住快D番屋企玩電腦啦....嘻=]]
我途中都有催佢快D..
跟住我地念住走個時..
D職員叫我地等一陣..
個職員問佢:你頭先拎住個只筆,係邊..?!
佢話:我放番好..跟住搜佢D野..係冇既=]]
個職員話:咁你放左係邊!!
佢話:放番完來既位置..(但完來既位置揾吾到!!)
可能放左係後面..我可吾可以去揾下..?!
個職員話可以..跟住行出來揾到只筆..但係佢既裙袋到揾到..
個職員話佢偷野!!
個老板call校務處,講話五育係佢間店偷野!!
咁佢叫劉潔怡拎個手冊..吾知點解我都要囉..
佢拎個手冊黎影學生資料...咁我冇做過..咪同D職員講話我冇偷野!!!
呢我重複左好次!!(我重複到喊=]])
咁佢打去校務處話個個叫胡麗玲既同學話冇份(類似)
跟住冇幾耐我地就走..
我當場梗係好嬲佢啦!!佢累到我咁..
咁我吾知會點..我又好驚又吾想番屋
咪去左揾欣,桐,佢地點算啦..(中途見到個小學老師我都同佢講)
咁岩呀細佢地又係度同埋佢D fd ..
我都有同丫意佢講..
我同佢地講完呢件事後好左D..
佢地叫我吾好同劉XX玩..
我以後都吾知點面對佢..家政我係同佢一組..唉..
佢地要番去..我吾知點同我呀媽講..
我番到去同呀媽講呢件事,,
佢冇默點鬧我..期積呀!!佢都叫我吾好同佢玩...
而今日我好警啦..因為會吾知點...
咁上P.E堂個時,個陳才源叫我同劉XX跟佢落去
我最吾想日既地方!!一訓導室
我同陳才源講番呢件事,冇幾耐我就可以出黎..
哈,,冇事牙..簡直係死裡逃生..
咁佢就全日係訓導室..
琴日同今日都好多人安慰我..
就算有D吾係同我好熟既人都安慰我..
好好多謝你地呀!!總之十萬分既感謝啦 THX"~~
|