今日都有好多黎安慰我~THX"
其實好多人都叫我吾好同佢玩..
咁我梗係吾想再同佢玩啦..
但冇計..因為我家政堂係同佢一組咖..
所以我為有吾彩佢..唉..吾想同佢一齊囉!!
今日上通識堂,D姑娘叫佢黎我地組..
咁我地組梗係吾肯啦..真係好險佢冇過黎
小息個時,我同丫意佢都想知佢既後果啦..
咁我咪問佢,我問佢有冇有冇俾人記缺點啦
佢話冇住..但個陳才源叫佢同大中D人道歉同埋寫道歉信!!
佢本來念住吾做...但陳才源話會打番去大中個度問下佢有冇做
佢同我講個時講度佢好似冇做錯咁..
lunch time補完課後我有D數吾明咪問老師啦..
冇幾耐佢又黎問..佢塔住我既肩頭啦..
我話你吾好塔啦..你好重呀!!
唉...我好想同佢反面呀!!但我同佢反,家政又吾知點..
唉...今日講住咁多先..
THX"各位安慰我!! 拜拜~~
|