| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
第一次打...俾面黎睇...THX  |
分類: 未分類 |
今日我吾洗番學,咁我早上起左身後查下個電話睇下邊人個打過俾我!咁我睇到係婷...
咁我咪打番俾佢,佢話冇打過俾我?!咁我咪問下我啊媽...佢話佢吾小心正到個電話響!唉...咁我以為冇曬野做,咁婷問我陪吾陪佢探佢啊爸...咁我以為冇野好做咪話好!!跟住我啊媽問我幾時出得啦?!我話下...佢話「我一早就同你講左啦!」唉...咁難得我啊媽可以同我出街...為有推左婷個個啦!!= = SOR呀 而啊鬼佢要同人去街...吾得閒陪洪婷 = =
我今日同啊媽行街時,我買左2件衫,佢買左1件衫...@@
|
|
|
Pool 於 2008-05-28 06:48 PM 發表:
織女~估下我係邊個~~^^
|
網主回覆
5...
你係牛郎...>_<"
哈... Posted at 2008-05-30 06:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX...
Posted at 2008-05-30 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yee15 於 2008-05-08 06:58 PM 發表:
cm....
|
網主回覆
THX" Posted at 2008-05-30 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
5...
咁要多D黎呀!!
^^
THX Posted at 2008-05-04 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
- - Posted at 2008-05-04 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好呀....
多D黎仲好呀...
嘻...@@ Posted at 2008-05-04 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*雅~ 於 2008-05-03 03:52 PM 發表:
hi ~胡麗! 你都知我係邊個啦~ 我黎左啦!閃人!8
|
網主回覆
多D黎呀!!
THX Posted at 2008-05-04 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
屌-3- 吾好怪我一上黎就講個屌字 你可吾可以打名果陣打婷呢.. 你yahoo果度比人見到我個名.. 人地本身吾知咖.. 真系多得你個blog-.-
|
網主回覆
好呀..... Posted at 2008-05-04 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|