| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
今日都吾知係咩(心情)  |
分類: 未分類 |
今日係放完假啦...
唉..要番學呀!!吾想呀...因為我曬黑左呀...嗚
不過..我吾係最慘個個,佢(班上一位同學)曬都傷左!!唉...希望佢冇事啦!!
今日好彩有我班d女仔幫我,教我做功課,我先冇事...真係吾該曬你地呀!!
我地上英文堂時miss ip佢去鬧人,個個係1d既...仲要埋訓導上黎幫手鬧佢...
我地就吾洗測驗...真係多得佢吾少
今日我地班玩得都好風狂啦!!都吾係淨係今日既...
方生...佢好慘架...吾係淨係今日俾我打係成日都俾我打!!哈哈
午膳,我地紅社有大食會....
咁我梗係上去架啦...- -
不過D男仔好快咁食曬...= =
咁我食完咪同我D FD玩啦....
到左上中文堂個時...
咁岩我打佢個時俾個老師見到!!唉..
佢要我寫口供紙- -
唉....
咁我梗係吾會寫啦...佢話你吾寫我而家同你計你做錯既事件!
唉...咁我咪寫...d同學話會冇野既...?!希望啦...佢好似話會存埋喎..咁就好啦...- -
我見到史路比拋野,我就拉埋佢落水...哈 - -佢好無奈囉!!
放學個個時去左做專題研習...同埋婷一齊去...
我地差吾多做完個時,係度玩....嘻 
跟住冇幾耐就陪婷番去...
佢又陪我去塔車...thx呀!!
|
網主回覆
5...
咁你要多D黎啦... Posted at 2008-05-21 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'' Posted at 2008-05-21 06:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'' Posted at 2008-05-21 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'' Posted at 2008-05-21 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SheunG` 於 2008-05-15 08:07 PM 發表:
cm`
|
網主回覆
THX'' Posted at 2008-05-21 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
haha" 冇我既/__\ 我個blog有你啵.. haha
|
網主回覆
= ='' Posted at 2008-05-14 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yan834 於 2008-05-13 09:37 PM 發表:
cm=)''
|
網主回覆
THX''
Posted at 2008-05-14 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
5... Posted at 2008-05-13 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦- - Posted at 2008-05-13 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈' 我黎左啦.. 吾洗thZ唷. 係我tHz你先岩.. 陪我番屋企.. -3-' 錫屎你.. =33=
|
網主回覆
嘻....
你錫我就黎多D啦...嘻  Posted at 2008-05-13 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|