今日我同我D FD 鬧左架....
佢話以後冇FD做(類似啦)
我聽到後有D吾開心啦...><我聽到後有D想喊><
但我最後都冇...
因為....(想知自己黎問我啦...嘻 ><)
但亦可能係好事?! - -
唉...
不過都好多謝你地呀!!
好彩你地安慰我炸...
吾係....我都吾知會點呀...><"
接住我又要點做先好呢..??
唉...><"