| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
><"  |
分類: 未分類 |
今日科學堂要小測
都做吾切 - -
唉...
今日我好似只前咁
去1D穩啊詩佢地啦
原來啊儀佢俾收左部電話 ><"
希望佢冇事啦 ^^"
D人報串....佢應該知係邊個...@@
冇幾耐
董嘉杰佢好大力咁關到門...
跟住個牆,發左塊磚塊出黎- -
俾個王琬綺老師發現...佢O曬咀= =
冇幾耐陪呀嫣一齊做功課....(E2課室)
點解我呢一陣吾打BLOG係
因為我好累...SOR
講番6月4日啦...(嘻..)
呢日係啊儀生日...^^
簡佢地同埋我陪佢去冒險樂園度玩..
佢好開心呀..^^
我念佢一定會更開心既!!
|
網主回覆
THX"
55
咁就好啦....^^ Posted at 2008-06-12 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yee15 於 2008-06-11 10:43 PM 發表:
cm...]]'' 生日有你陪 我已很快樂....
|
網主回覆
嘻...
吾得架...
要埋我俾你既禮物算好架...^^ Posted at 2008-06-12 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SheunG` 於 2008-06-11 08:22 PM 發表:
CM` 原來就係咁-___-'
|
網主回覆
55....- -
多D黎啦... Posted at 2008-06-11 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|