今日係考試既第4日啦~
今日考英文writing啦~同埋英文= =
好難做呀!!(英文個份)
都吾知佢講咩既
唉...我預左吾合格架啦><"
講番只前啦~(吾好意思而架先打Blog呀!!><" sor)
第1日就考數學啦...
都OK既=]
而第2日就中文作文同中文,普話既聆聽...
唉...而琴日就考經公同英文聆聽...
經公同都係,我會預左吾合格- -
希望升到班啦><"
各位my fd你地要加油呀!!