今日8號颱風吾洗番學...- -
本來考完今日聽日就放一日假咖ma...
唉...
呢2日我吾打BLOG...SOR...因為累同吾記得><"
講番星期一啦...
星期一啦...考科學= =
5好識做啦...慘慘呀=]
5知會吾會合格呀...?!(可能吾會機會好大)
而星期二就考英文oral....
唉..
我都吾知自己係度講咩...=]
點算呀...吾通英文又要吾合格...?!
唉.....
聽日仲要係考歷史呀!!唉...= =
help牙 /_\"