我打qooza啦..`
哈哈哈..`
哎..`
有時發覺好心無好報..`
哎..`今日心情超差..`
食飯時..`哎~`見到成抬都系好好味嘅菜..`
但系又5食得..`激死..`而babe..+2不停又*安慰*我..`
朋友我知你地想鼓勵我..`但系..`5知做乜..你地越鼓勵我..`我就越想喊..`
個種感受無人知..`朋友..你地嘅鼓勵我收到啦..`多謝..`
哎.. 真系5知點搞..`真系好無奈..`但系都多謝你地..`
今日7點鐘起左身..`
八點鐘去穩Daisy是早餐..跟住就去沙田睇醫生..`
結果..`個結果實在太....一個字正爆...`
由今日開始就要加油努力啦..`