又要留班la...oh...my..god
今日woo!!要返學睇下個結果la..結果未就係如我所想的la!!
咁多日冇打我都唔想的~~因為要整過個電腦la!
um!!咁多日入邊呢~~發生左唔多事~~
最大ge都係我buy左果對鞋la!!um~~
唉~~悶死~~一打開個電腦仲有好多煩野~~未搞好
仲好tim 呢~~開左e-mail!!之前果個火機ge人覆我一句好頂引
一個火機~4~5 萬woo!!唔係唔貴下~~我當然冇錢a!
佢話woo!! [ westwood係名牌 ]用黎覆返我...
tamada..你當我白痴有病+on9...我唔知咩...我估唔到咁貴之ma!!
我又唔一定要...哼~~~仲有...kaka!人地話woo!!人地唔介意人地ge樣woo!!
我都想知道...佢可以同人行幾耐lo!!hahahah!!今日完~~
你地努力考試la!! 十卜 all~~~ my ~~ sister~~