命里有時...終需有,,,
命里無時...莫強求,,,
今日我出街街~~2點出...我地幾世都未見過太陽出街
有..有一次...同娜la出...一個鐘都頂唔順我就想返家了~
今次好彩落一落雨~~so!!就冇咁熱仲涼tim!
出到去lo!!慢慢行慢慢行...好多野睇~~
我幾耐未同我親愛ge si!!同仲jin,,,一同行街街~~仲有ceci
雖然感情已經變左...but!ok la!一樣咁開心
jin buy左對鞋la!!好靚~~好靚~~love!!
e個 si果對...hahaha!!我果對冇佢ge相仔
仲有我a jin 果對
但係我搵黎搵去都搵唔到我果對ge相仔
我真係有點兒想死了
唉...我就係那麼的不幸....
成日都比人罵....唔開心...又搵唔到工做...
我覺得好悶a
娜la快d返la..你地快d考完試la
唉,.....想喊了...