[] 口 你想我點**)))
我琴晚6月10~~返到家mc..好辛苦..又訓唔著wo!

就係咁..我又肚痛wo!!我就轉來轉去都訓唔著la
點知...成點幾la..冇lala有人sd msg比我woo!
我就睇la...無奈..十萬個十憶個...陳生又sd msg比我...
叫我咩呢..."有冇時a..唔好唔開心la..本大小姐好端端的在家
我會有咩事..唔問由至可..一問把幾火...
林大小姐話佢知我留班..&...連我電頭髮轉look都講埋
我屌...佢再係咁日日煩撚住我...真係小心我發癲
就連續幾日...都冇神神打電話比我...就6月10日晚上我同佢玩msn
林大小姐無lala話...[ 你死la..lok枝話你唔理佢a ]
我第一個反應就係..答佢..[ 我先理得佢去死 ]

佢竟然叫我唔好唔理佢...我真係怒火中燒...and then都冇咩野
我以為事過境遷...我真係講得好清楚...[ 你唔係我要果個..我地唔夾 ]
做乜q野死都要煩住人ja..點知真係事與願違...又打黎..
我真係想講話我唔會同你出去玩嫁..but..又好似好衰咁woo!!
最後我冇濕佢...我就睇電視!! "失驚無神'' 好好睇a!!之後又睇返閃靈lo!!
訓教...到下午4點幾....成日留係家....一日就咁過左...問你死未....
我又睇睇下相發現的...有冇d想具為己有ge感覺

|