今日..我同左jin出街woo!!
有樣野好好笑!! jin個名同赤西仁一樣!!
but!! 我地叫a jin 做a jin ge時候
都未有發現那個赤西仁 hahaha!!
so!! feel so cute 呢~又會咁巧合
jin~快d去日本~~可能你同jin有緣
hahaha 當jin遇上jin時~~hahaha!!
唔知會唔會一拍即合呢
咁出街~~本來都好地地的ma!點知...
好唔好彩ge事發生了...我地竟然係車上見到 [ 劉 嘉 豪] a老細
tamada..嚇到我同jin 差d變疆屍
仲要係車站上見到駱駝..仲同佢一架車lo!!
之後行行行~好累~~最後我buy左個westwood ge香水
香噴噴~~我鐘意a~同廖潔瑩一人一半~
then!!懷著興奮心情ge我返家online!!一on
e~~果個史提芬add我 la woo!! 睇過...笑死我~~
冇比我估錯..真係開學果時我有寫icq no比佢..佢add我
佢覆我...哈哈哈~~比佢吹脹~
[ 冇..我見你地開比左d name 卡上邊你冇網上聯絡方法 ]
[我d中文係咁上下嫁la..至叻係你]
<=至搞笑都係e句...根本唔係我叻..係你太蠢ja..咁都打錯!!
今日真係過引到爆~~我而家期待緊同我ge寶貝女兒
同埋親愛ge si!!去深圳 寶貝小女兒的鄉間遊玩
|