【 , , , SI ** 我地明年記得去拜神ar , , , 】
Happy BiRtHdAy to YoU **
Happy BiRtHdAy to YoU **
Happy BiRtHdAy to wu wing si!! **
Happy BiRtHdAy to YoU **
仲有兩三日我就正正式式過左今年所謂行運行運發紫ge一年!!
所謂ge蛇女!! 我今年實在比上一年好運!不過la woo!! 又冇佢講到咁神奇woo!!
um!! 琴日ar!!到左成4點幾先訓ar!! 今朝仲可以7點起身返學tim!!
然後返到學校. , ,心情不是太好的說. , , 因為真的很累. . .
e幾日. . .身心都好累ar!! 然後今日果條 [ 紐西蘭白灼腸粉] 返左學校
佢ge本性真的如此. . . 一返黎就吹水吹到行一行lo!! 不過冇人濕過佢
亦冇人問佢琴日點解唔返學woo!! 有ge都係一d太善良ge同學仔!!
哈!! 今日走去細mell到!!哈, , ,佢就好la!! 香港ge燈真係好靚ar!!
對比起澳門果d. . .真係乜都唔似. . .掛棵死人聖誕樹係到就話係聖誕節!!
真的羨慕佢呢 ** 嗱. . .唔好話我用十個字黎輕輕帶過你la盧同學!!
e位同學向來都好趣味性!! 最鐘意就係人地笑ge時候唔笑. . .
專笑埋人地一d都唔覺好笑ge東西!! 由於佢多次令我同細mell 無奈!!
由佢上一次笑我對con開始. . .不知不覺就咁我同細mell有d 默契wo!!
今日連續兩次都令佢e位盧同學無奈. . .佢個樣真係好鬼死過引
令人睇完不禁 哈 哈 哈大笑!! 不過今日有d唔舒服woo!!
所以果真的我下午終於都要逃學la!! 中午食完一個自制的ge蛋炒飯!!
我食完就一直訓到而家先醒ar!! 不過仍然ge好累. . .我都唔知點解!!
哈!! 我個妹buy左一個我兒時好鐘意睇ge卡通片!! 就係 !! 燈燈燈燈
【 貪食龍午間】好搞笑ga!!! e一日. . .好悶呢!!
|