** 生命是有限期的...絕不允許世上沒有我的痕跡 **
一間房..一對門..隔著的就是生與死!!
面對此境... **有種酸溜溜的感覺**
每一個人都有自己在世上ge痕跡!!
**死亡**面對是直正的極樂?...真的?
我只知道生存...是最痛苦吧?
珍惜...我要學懂 【珍惜】
世界上會有真摰的永恆ma? 我吶喊著 **
天日就要考試la!! 不過都冇太大ge感覺!! 唔會好似之前咁樣 . . .
有考試前憂鬱恐懼症!!不過而家反而覺得好冇趣la!!
今日一早就比我地三小姐同我婆婆. . .為左一盒【蜜糖星星】嘈起上黎
天呀!!十點咋!!then我冇記錯係on左msn!! 見到冼文文online woo!
c同學on埋. . .不過呢. . .唔係我唔想去!!不過我要幫個妹補習woo!!
4日有成300百蚊woo!!幾大都補la!!一日最多未溫兩個零鐘!!
之後. . .我好無聊咁一直玩電腦同埋恩佢msn!! 叫佢等我食下飯都唔得
offline woo!!那個可惡的傢伙!!之後我食完盒【火肉鴨飯】咁就睇TV
有咩睇呢!!答案是. . 沒有. . .so就開碟睇la!! 睇 【法證先鋒】i like it!
最鐘意睇d查案!!電腦就比我地二小姐支配左la!! 我都算利害la!!一睇就睇到下午5點幾!!
之後因為我太早訓ge原因!!所以我就訓著左. . .中途夢見好多野!!不過醒左就忘記了. . .
只有記得一d殘餘ge影像. . .只記得. . .夢中心悸的感覺. . .好痛. . .痛到有少少喘不過氣!! 無奈
到左食飯時間一定要起身. . . then. . .我食完飯就同我妹開始溫書. . .佢真係叻係一d唔該叻ge地方
點解佢讀書可以咁屎嫁. . .一d都唔似佢家組我. . .一點就明!!讀書其實係一件好無趣味ge野. . .
then同佢溫到去11點幾la!! 我就沖涼同埋等我地ge二小姐比我玩. . .then. . .二小姐做左一件好白痴ge事!!
我聽聽下歌. . . 屋企個喇叭忽然間有d支支聲!!我就問ar!!會唔會爆炸嫁
打算佢按個制la. . .當我一接觸到個制!!佢冇lala 【砰】一聲自己叫
佢做ge e個舉動!! 足足笑左我成十幾分鐘!!超白痴woo!!
之後就一直咁樣期待我果個【百年怪物語】la!!我其著迷ge程度!!
可以令我將Tim 置之不理. . .連日記都放棄打. . .哈!!
今次係個一個好感人ge故事. . ..但無奈的好悲傷!! 如果要我掉下母親係一
個山谷自生自減.. . .我寧願同佢留係果個地方!!一直等到她的離開!!而且ar
如果佢唔比我陪佢. . .我亦都會學果個野咁整個地下室!!不過. . .果個老婆!!
首先我一定會殺左佢. . .因為唔殺死佢根本叫對自己唔住. . . !! 死混蛋!!shit
然後我睇完. . .我就要offline la!! 因為就算我點叻都好. . .都唔可以一個早
上識晒d語文嫁. . . 所以我用左15分鐘左右背好我就返房訓la!!. . .
琴日發生ge事就大慨係咁樣la!! 努力考試吧!!加油. . . Frighting. . .
BY:天音
|