◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 14
累積人氣: 8670
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


** ....生與死..只是一線之差** 分類: 未分類

** 生命是有限期的...絕不允許世上沒有我的痕跡 **

     一間..一對..隔著的就是生與死!!
     面對此境... **有種酸溜溜感覺**

     每一個人都有自己在世上ge痕跡!!
     **死亡**面對是直正的極樂?...
真的?
     我只知道生存...是最痛苦吧?

                           珍惜...我要學懂 【珍惜】   

世界上會有真摰的永恆ma? 我吶喊著 **

天日就要考試la!! 不過都冇太大ge感覺!! 唔會好似之前咁樣 . . .

有考試前憂鬱恐懼症!!不過而家反而覺得好冇趣la!!

今日一早就比我地三小姐同我婆婆. . .為左一盒【蜜糖星星】嘈起上黎

天呀!!十點咋!!then我冇記錯係on左msn!! 見到冼文文online woo!

c同學on埋. . .不過呢. . .唔係我唔想去!!不過我要幫個妹補習woo!!

4日有成300百蚊woo!!幾大都補la!!一日最多未溫兩個零鐘!!

之後. . .我好無聊咁一直玩電腦同埋恩佢msn!! 叫佢等我食下飯都唔得

offline woo!!那個可惡的傢伙!!之後我食完盒【火肉鴨飯】咁就睇TV

有咩睇呢!!答案是. . 沒有. . .so就開碟睇la!! 睇 【法證先鋒】i like it!

最鐘意睇d查案!!電腦就比我地二小姐支配左la!! 我都算利害la!!一睇就睇到下午5點幾!!

之後因為我太早訓ge原因!!所以我就訓著左. . .中途夢見好多野!!不過醒左就忘記了. . .

只有記得一d殘餘ge影像. . .只記得. . .夢中心悸的感覺. . .好痛. . .痛到有少少喘不過氣!! 無奈

到左食飯時間一定要起身. . . then. . .我食完飯就同我妹開始溫書. . .佢真係叻係一d唔該叻ge地方

點解佢讀書可以咁屎嫁. . .一d都唔似佢家組我. . .一點就明!!讀書其實係一件好無趣味ge野. . .

then同佢溫到去11點幾la!! 我就沖涼同埋等我地ge二小姐比我玩. . .then. . .二小姐做左一件好白痴ge事!!

我聽聽下歌. . . 屋企個喇叭忽然間有d支支聲!!我就問ar!!會唔會爆炸嫁

打算佢按個制la. . .當我一接觸到個制!!佢冇lala 【砰】一聲自己叫

佢做ge e個舉動!! 足足笑左我成十幾分鐘!!超白痴woo!!

之後就一直咁樣期待我果個【百年怪物語】la!!我其著迷ge程度!!

可以令我將Tim 置之不理. . .連日記都放棄打. . .哈!!

今次係個一個好感人ge故事. . ..但無奈的好悲傷!! 如果要我掉下母親係一

個山谷自生自減.. . .我寧願同佢留係果個地方!!一直等到她的離開!!而且ar

如果佢唔比我陪佢. . .我亦都會學果個野咁整個地下室!!不過. . .果個老婆!!

首先我一定會殺左佢. . .因為唔殺死佢根本叫對自己唔住. . . !! 死混蛋!!shit

然後我睇完. . .我就要offline la!! 因為就算我點叻都好. . .都唔可以一個早

上識晒d語文嫁. . . 所以我用左15分鐘左右背好我就返房訓la!!. . .

琴日發生ge事就大慨係咁樣la!! 努力考試吧!!加油. . . Frighting. . .

                                          BY:天音







訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


ar**恩..]] 於 2007-01-18 05:40 PM 發表:
死嘢...其實我有等你嫁.....但係我都肚子餓 la
煮完嘢食就on 番 la....不過 同極你講嘢都唔應ar..!!
[傷心+ 心淡] 死  我  la !!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*..[|La娜+%|| 於 2007-01-15 09:12 PM 發表:
好LIke 你頭嗰段arr~>3<~*
好有feel~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*..[|La娜+%|| 於 2007-01-15 09:03 PM 發表:
S!S+Er s eXaM BE~hArDWaRkINg ArRRR~!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我當然會好好咁樣努力ar!!
哈!!你今日為咩事逃學我都唔知..
Posted at 2007-01-15 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]