兒時聽過的安眠曲...
被大人欺騙大話...
被責罵的記憶...
受委屈的無奈...
你記得ma!?
【孤獨】也能【習慣】的話
【依靠著月光的指引】
【 展開那雙失去羽毛的翅膀高飛 】
** 繼續往更遠的地方前進**
雨雲散退後** 濡濕的路上閃耀生輝**
就像在【黑暗中引導我的強光】
**讓我可以更加堅強地繼續前進**
雨水...滴da滴da降落在屋簷下
傷口...隱隱的作痛
下雨天總是記起那件事吧!!
永遠為此事..**流淚**
委屈**
今日我考數學...一起身好怕乜野都會唔記得lo!!之後抱住一個隱憂ge心情!!考試la!!就係咁樣!!..我都話最憎就係坐第一個位ar!根本就唔知道點算好...d卷比左我!!我應唔應該派後去!!then..一收到卷!!簡單到我都唔信...之後一下去大家就一齊狂chat la!!死人二小姐仲係到磨爛植!!陰公lo!!then我見到江斌woo!!哈!!我發覺佢都ok baga!!最後我等到個妹就同佢返左家!!仲送左一巴獎比冼文輝woo!!返到家先知道琴日jin打過比我ar!!我就打返比佢不過冇人聽wo!!我就訓左la!!之後起返身ge時候係3點幾..叫媽咪接個妹返黎順便buy個m記我食..整天都沒有食東西ar!!然後我就等等等..好無聊ge情況下我按按下d野黎睇就去到
4點幾la!!佢地終於都拎住我個m記凱旋而歸la!!then食飽飽之後!!就去左溫物
理lo!!..好快咁樣就識左la!!then!!未溫歷史ar!!就訓左一陣!!on到而家la!!今晚
ge晚飯我都冇胃口食..可能剛剛食得太飽la!!之後我冇食晚餐!!到而家la!!今日
冇d趣事...最神奇都係c光永同我講...話佢食食下飯甩左牙齒...陰公!!一定係講
得大話多la!! 天..冇lala地下雨來...諗起好多往事...不想想起了....
|