◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 68
累積人氣: 8629
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


** 局外人同我收聲**...[令我心痛的說話] 分類: 未分類

**在對的時間與到對的人. . .是一生的幸福!!**
遠方的海能給你帶來**安靜**
【海】舔拭你的寂寞脆弱****
 **幸福**總在路上...在路上**尋找**
 
                                  *** 從未稍離的你...***

                   冷血**...一個擁有著奇異性格

 **喜歡上  PunK 【性格】
          
othiC【韻味】 
                              視覺系  【華麗】
                              日系音樂【韻律】
                   
歌詞包含的【意義】
                            
                    **內心鐘聲響起...我愛定了..非一般的生活**

                                     

**又有多少日子冇打到我GE日記!!時間一點一滴的過去!!冇做過D乜野!!對電腦亦再沒有期望!!

所以我決定左將佢置之不理!!享受一下我寧靜的生活!!什麼都沒有GE感覺好正!!每一日都有充足GE睡眠!!

或許的真的累了!!真真正正的累了!!有好多心底話沒有辦法說出來吧!!而自己清楚地明白只可以放在心中!!

睇左NANA2】 ...沒有太大GE感覺!!只有不足的遺憾!!呀.....享受其中...喜歡上一番說話

或許我前生是日本人吧...走在雪地上的感覺很高貴

[ 我問我自己...我做到ma!? ] 每一次見到我所鐘意ge偶像!!感覺上真是**遙不可及**
不過懶理多遠都好la!!一定要將距離拉近!!

或者在澳門這個地方我對所有目光存在的只有膽怯!!好用心咁改變自己對別人的看法!!因為自己長得並沒有ta們美麗!!

或許亦有人在笑我不自量力..不過我不想如此放棄我夢想ar!! 唉..........................好嬲**........................

一個愛上日本的中國人...哈!!我想是羈絆ar**一個日本同中國的羈絆ar**唔好諗咁多la!! 就咁樣...又開始計劃緊服飾!!

這個冬天...一d寒冷ge感覺都冇woo!!哈...唔知我期待ge新年會咁過呢...我講起小時候ge事!!一粒石仔都可以玩一日!!

去鄉間的旅遊!!一連幾日..個個小朋友係屋前的地方玩煙花!!有一種叫降落傘哈!!當佢一爆上天!!就會有一個火光!!

是什麼!!就一個小小的降落傘!!好可愛ar!!個個小朋友都走去搶ar!!不過我覺得自己智商都有一定的ok ar!!因為...

我諗一諗..佢爆左上去...跌落我地到就話ja!!跌左落人地間屋到咁未冇lo!! 哇塞...轉一轉個腦..決定用一個好奸ge方法!!

打橫佢向住牆爆ar!!咁樣就唔會冇左個降落傘..不過咁樣做好無聊!!!仲有龍吐珠】【滴滴金】【擦炮】....好懷念呢!!

想再有咁樣ge生活...這是真真正正遙不可及的夢唔知點解..人大了鐘意玩ge東西就是不一樣ar!!but!!我沒有變過

我鐘意係一個家搞生日,萬聖節,聖誕party..我鐘意去遊樂場玩..我鐘意玩小朋友ge野...但..沒有人陪我ar!!

一個都冇ar!! 我鐘意係一個好有feel ge 店子中飲住熱辣辣ge咖啡!!一邊傾計一邊笑....時間就會不知不覺好快咁過

哈......好多內心ge感覺...這就是人越大就越想幼稚 ...幼稚可以ar!!不過千萬不要弱智...不然會比人欺負ar!!

真心話... 只可以留在心中...所以...我鐘意夢...........因為只可以在夢境中完成....雖然醒的時候...少不了遺憾






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


ar**恩..]] 於 2007-02-06 05:17 PM 發表:
to:臭kit婷
 又唔係叫你戈 日去 ar...去兩日一夜 ar ma..
點會攞命博 ar....
都話你老嫁 la...hahaha...[[成個阿婆咁 ar]]
 hahahahahahhahaha....>>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kit婷'* 於 2007-02-04 09:17 PM 發表:
to:死人恩
    戈日又點同worr!  唔通你叫我搵會命同你搏ar!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

??邊一日ar!!?? 唔明ge!!
你地講的是什麼?
Posted at 2007-02-05 01:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*..[|La娜+%|| 於 2007-02-01 08:33 PM 發表:
HAhA~*有同感....人大了MA...
甚麽都不一樣了....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ar**恩..]] 於 2007-02-01 06:53 PM 發表:
[[邊到會冇人陪你wo...
我 年 年都玩嫁...   試過攞擦炮炸死隻四腳爬爬 添!!  haha !!
 
to:臭kit 婷[[叫你去海洋公園..又話唔去..係度又話鍾意遊樂場 ar....
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kit婷'* 於 2007-02-01 04:48 PM 發表:
去遊樂埸玩..!?   我都鐘意ar!
我陪你去玩ar!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

um!! 我想搞party!!! 冇屋企搞ar!!
死人恩就好ar!!仲有ed野可以玩!!
你就開心la!!我想玩都冇得我玩ar!!
好想去放煙花ar!!
Posted at 2007-02-02 12:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]