◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 43
累積人氣: 8604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


EnDinG**.. 分類: 未分類

一切已經完結了
正在稀薄的雲霞裡上演著的輪舞曲**
世上不曾尋獲的永恆國度...
已經給你確立的到訪
天使**為你打開大門..奏出動人的樂子
死神**拋棄那冷眼旁觀的目光...
           依稀露出一絲絲的溫柔...
天...昏暗了 離開眺望的地方
嘆了一口氣....回望之前走過的路..
太長了......根本沒有辦法再回頭**
既然無辦法回頭就只好再向前走**

今日所有ge事終於都完la...【 不要緊..】無論發
生咩事..我要會一直咁係你ge身邊..最緊要係自
己ge身體...唔好再做一d傷害自己ge事...你叫我唔好好似你咁..放心...唔單單我自己...我亦都唔會比其他
人會再發生..見到你喊起上來ge樣子...我唔知道可以講咩好..我只可以一直同你講...已經過去左la..無事
la...我會一直陪住你..已經不必再追根究底...因為都明白而家唔係講ed野ge時候...要ge都係整理好身子
先....對吧...我只係想你平安無事...我就心感安慰..有咩遲下再傾.....而且....你要睇開d la...大家都要為e件
事睇開d放寬d..因為...已經無辦法...再去做咩...只可以令明白到生命是可貴的...珍重現有ge...亦要明白 
好多野唔係兩個人之間ge事...兩個人就可以解決....今次係大家之間ge隱悔...各有不同感覺..不同意見 
我亦就此煩惱左一段時間....可能我之前ge態度有d偏激..當比我自己發洩我ge不快...因為我太重視一個
生命體..而且我從來唔覺得會發生係我ge身上ar,,,,算la....好好保重**                                                        
我今日去拎左果個布la....果個賣有人好似食左【忽得】一樣...成個人好似失去左靈魂一樣...真係比佢
吹脹la...如果比我係其他地方搵到睇下我幫唔幫你buy!! 要諗諗整咩先得la...唔可以浪費咁靚ge布!! 之後
我就返左家la....buy左d野食...等BoLy返黎..佢幫我buy左支香水la...好開心ar!! 有少少鐘意小將鐘意到short
左...鬼咩..佢人靚聲正又成個白馬王子咁woo!! 如果比我見到佢一面都己見開心到死la..親愛的**我會
鐘意你到....永遠吧!! 哈....其實都幾怪...我有問過自己...視覺band 有咁多la...做咩自己會發現到alice nine 
本身只係睇左一個王子ge mv...可能佢地有一種令我被吸引ge感覺...竟然因為咁樣憎左其他band woo!!因
為我一睇到就會莫名其妙地反感....哎呀.....今期ge kera 都未buy tim...                                                          
近來,靈感忽然地大增woo!! 諗到生日ge服飾la..我要變成一個成熟ge王子..一個18歲ge成熟ge王子...所以
我要為此而去好好減肥ar!!連布都想好了...仲有ar! 同年同月同日生ge boly 呢!!佢都有習慣畫ed野嫁!!可
能佢會比到意見我la...我要成為一個擁有 gothic feel ge成熟王子keke....                                                      
同埋我終於都可以去學日文la..我一定會努力....為左自己目標而進發的...我會同銀去學ar!! 不過好搞笑
ge係我ge二小姐同 ar si走去學英文會話wo!! jin就同aki 去學c家車...kekeke...大家今年都好積極ar!! 笑.......






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]