◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 51
累積人氣: 8824
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


看似不再沉悶的開端 分類: 未分類

『 開端蒙蔽;中段躊躇;  最後。。。告訴我什麼跟什麼 !?』
          別離沒有對錯•。*要走也解釋不多**。     
      當睜開眼眶顯然是模糊...傲雪飄逸人心被風化            
      雪上腳印引證踏遍過的地方**遙遙對望默不作聲      
       回望足跡已被覆蓋...雙瞳帶著呆滯遲疑地悟出*•。  
     "||// 原來每踏出一步等同開闢著另外一段的人生 **   
             前面有等著的人...被發掘出的事                         
      為什麼誓要走回原處...在落魄的雪上尋找過去路途     
      為什麼死守在同一個地方? 荒廢著所有的.....              
            人不是單為一人而去生存....每一個離開的人         
       只過單純是『人生』的過客...忍耐的走下去...           
           尋求著自我一樣的生活是人真正存在的價值         
                                                
近來有一件事令我有點兒那個...我想發洩出自己內心不忿!!但我
已經不清楚我的說話到底有冇用...她的決定我一定會支持..但我唔會接納這東西!!想黠醒佢清醒d la!!
唔好咁肯定自己係佢內心地位...唔好當自己清楚佢所有...愛不是用口說是用心的..如果因為辛苦就放
棄我唔認為叫愛...我亦唔認為所謂的第一次有什麼利害!!要把錯抱上身...『他沒有比其他女飛過』哈
咁又點a!!又如何...當真係他沒有辦法放棄你..不想背負著賤男人幾個大字掛...清楚知道你與他發生什
麼事..本身我真的沒有什麼..但一聽到什麼係自己的錯hurt到佢咁...我都就快癲...我真的想問一句!!真
的嗎?你殺佢全家定毀左佢容a!!男人要搵藉口..任何時間都大把..最常就係好累la..迫得太緊wo!! 咁又
點...感情沒有對錯..既然人地要做到咁..做咩要係自己身上加罪名?真係有夠白痴...完全係過份...我唔
想聽到d咁ge野...如果你真係咁重要如果佢真係咁愛你...我問一句...上次果件事距今有幾耐!?如果係
我為左那個生命...一定感到內疚一定覺得抱歉一定唔會咁輕易放棄!!因為唔係咁易放棄ge野...單單因
為迫得太緊..我相信我一定唔會接受咁ge藉口lo...錯?邊個錯...一定未到你錯a..係我就會對你更加好la
更加愛你比多d時間你...會唔會因為返工..因為迫得太緊..仲要女方主動要求會改都會講話販自己多d
佢有咩資格去愛自己多d?佢背負著一條生命...傷害左幾多人!?佢連第一次個女仔都唔記得!!仲係男人
一個基本上唔識得尊重人同生命..得把口講..對著空氣說大話ge人...好...你等...我會支持..我一定會... 
不過...我唔會覺得e個人會帶比人幸福...我地咁多個做過d咩令佢感到我地唔鐘意佢?我地每一次開口
都冇同佢講幾句..只不過係上次..如果我地咁都唔出聲理所當然咁...不如你殺左我好la!!我會為我感到
自己應該消失係地球...如果佢是愛你..我地又點會睇唔到..我地又點會唔鐘意佢?真係令我好奇a...哈..
我隨左可以無奈之外都仲係無奈...琴日同kit出左去..一日好無聊的一天..就當係大家好耐冇一齊行街
感到興致勃勃...有件好有趣ge事...令到我開懷大笑左好耐...之後返左家..同kit傾左陣計..then就係同
jin Si佢地msn...就冇la..唔想講d咩...我ge心情應該開懷d..對吧..始終決定要我支持是必然的a...       
但抱歉地世上沒有絕對...要我接納咁ge人...哈....笑死我la...天音殿下字                  







訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


kit婷 於 2007-08-06 07:55 PM 發表:
   記得$1$1 咁慢慢bid  wor!  哈哈哈哈"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jin 於 2007-07-10 03:49 PM 發表:
佢返來lar*
佢要做返你ge公主llar.*
我地可以好似以前咁..果份執著..大家要堅持ar!!
可以唔洗咁嬲lur~~~keke
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]