『 開端蒙蔽;中段躊躇; 最後。。。告訴我什麼跟什麼 !?』
別離沒有對錯•。*要走也解釋不多**。
當睜開眼眶顯然是模糊...傲雪飄逸人心被風化
雪上腳印引證踏遍過的地方**遙遙對望默不作聲
回望足跡已被覆蓋...雙瞳帶著呆滯遲疑地悟出*•。
"||// 原來每踏出一步等同開闢著另外一段的人生 **
前面有等著的人...被發掘出的事
為什麼誓要走回原處...在落魄的雪上尋找過去路途
為什麼死守在同一個地方? 荒廢著所有的.....
人不是單為一人而去生存....每一個離開的人
只過單純是『人生』的過客...忍耐的走下去...
尋求著自我一樣的生活是人真正存在的價值
近來有一件事令我有點兒那個...我想發洩出自己內心不忿!!但我
已經不清楚我的說話到底有冇用...她的決定我一定會支持..但我唔會接納這東西!!想黠醒佢清醒d la!!
唔好咁肯定自己係佢內心地位...唔好當自己清楚佢所有...愛不是用口說是用心的..如果因為辛苦就放
棄我唔認為叫愛...我亦唔認為所謂的第一次有什麼利害!!要把錯抱上身...『他沒有比其他女飛過』哈
咁又點a!!又如何...當真係他沒有辦法放棄你..不想背負著賤男人幾個大字掛...清楚知道你與他發生什
麼事..本身我真的沒有什麼..但一聽到什麼係自己的錯hurt到佢咁...我都就快癲...我真的想問一句!!真
的嗎?你殺佢全家定毀左佢容a!!男人要搵藉口..任何時間都大把..最常就係好累la..迫得太緊wo!! 咁又
點...感情沒有對錯..既然人地要做到咁..做咩要係自己身上加罪名?真係有夠白痴...完全係過份...我唔
想聽到d咁ge野...如果你真係咁重要如果佢真係咁愛你...我問一句...上次果件事距今有幾耐!?如果係
我為左那個生命...一定感到內疚一定覺得抱歉一定唔會咁輕易放棄!!因為唔係咁易放棄ge野...單單因
為迫得太緊..我相信我一定唔會接受咁ge藉口lo...錯?邊個錯...一定未到你錯a..係我就會對你更加好la
更加愛你比多d時間你...會唔會因為返工..因為迫得太緊..仲要女方主動要求會改都會講話販自己多d
佢有咩資格去愛自己多d?佢背負著一條生命...傷害左幾多人!?佢連第一次個女仔都唔記得!!仲係男人
一個基本上唔識得尊重人同生命..得把口講..對著空氣說大話ge人...好...你等...我會支持..我一定會...
不過...我唔會覺得e個人會帶比人幸福...我地咁多個做過d咩令佢感到我地唔鐘意佢?我地每一次開口
都冇同佢講幾句..只不過係上次..如果我地咁都唔出聲理所當然咁...不如你殺左我好la!!我會為我感到
自己應該消失係地球...如果佢是愛你..我地又點會睇唔到..我地又點會唔鐘意佢?真係令我好奇a...哈..
我隨左可以無奈之外都仲係無奈...琴日同kit出左去..一日好無聊的一天..就當係大家好耐冇一齊行街
感到興致勃勃...有件好有趣ge事...令到我開懷大笑左好耐...之後返左家..同kit傾左陣計..then就係同
jin Si佢地msn...就冇la..唔想講d咩...我ge心情應該開懷d..對吧..始終決定要我支持是必然的a...
但抱歉地世上沒有絕對...要我接納咁ge人...哈....笑死我la...天音殿下字
|