


大家黎估下e幾個傻瓜蛋係邊個!?
今日係中秋ge日子...應該係大伙兒團圓的日子吧!? 而我地5G亦有相聚ge日子..但係是好是壞...我真的無言以對
唯有的..只係無奈之中盡量地尋找多一點兒ge歡樂••• 應該是說大伙兒正在強顏歡笑ar!!
『 時間阻礙著前進 天降下一場花之葬禮 埋藏於暗角的生命蠢蠢欲動 被上帝背棄了的雛兒發出乾脆的笑聲 』
『 寒冷的霜雪把心冷卻了 沙沙的雨水把雙眶沾濕了 熱切的火焰把怒火提昇了 凜冽的陣風把淚水吹乾了 』
今日...我感覺到我自己沒有辦法唔感慨..因為琴日發生左好多事..我自己都冇辦法過濾得到!!到底我可以做咩ar!?
我真係可以講一句我無能為力...我好累la!!我冇辦法點樣去處理..不如搵一個人幫幫我好ma!?
有一個人我想多謝佢---->王玥朗...感謝佢ge EQ !!真係100都覺得比少佢...說真的...真的很痛吧!?
我也為了你而感到生氣...奈何我不懂如何生氣...只可以好好的安撫你ge情緒罷了!!
希望你中秋快樂...身體健康la...我再一次說『 真的用心感謝你 感謝你的包容 呀們 !! 』
天日又要返學la..唉...我都唔知點解!!返學真係為了讀書..唉...事實上冇咩可以記la
開估: (1) 愛妻--->小原一將 (2) 二奶--->HiRoTo (3) 微笑公子---> 沙我
第一次睇e幾張野ge時候..我真係笑到白痴...小將真係好可愛呢!? 對吧!!? 三個都KaWaii 呢!!
|