
曾經為了那遍雪地守候了太久
光。。。『 離開我越來越遠 』
南十字星的光芒燦爛奪目
北極光的虛幻幽雅而高貴
櫻花伴隨雪靜悄悄地落下
傳來一陣又一陣的奏樂聲
清泉。。。美酒•••
配合若隱若現的民謠歌聲
為何只有她獨自欣賞!?
我對著他已經幾乎暈倒了!!!他的白痴真係不是常人可以理解得到lo!!
天呀...他是一個白痴ma? e個問題我想重覆好多次a!! 就上次我決定
將我ge勢徹底放返晒出黎...點知一個『程咬金』就搞到我失敗左lo!!
好地地無lala又問埋晒我d奇怪問題bor!!唉..已經搞到我唔知點樣嫁la
死野...今日如常地上堂la...琴日發生ge...問過我ge我一切都扮唔知!!
一返到去我都覺得好灰嫁la...幾乎都係唔想同佢眼神接觸..佢隔離位..
今日終於都有返la...所以我預左冇野講...除左語文堂...唉...我死la....
正當佢叫我ge時候我已經知道咩事la..我就幫佢借書ar!!學佢講ya...
真係佢已經習慣問我借...而我又習慣幫佢借...之後我就出左去等人借比我
點知佢冇lala好似搵緊我咁..因為佢第一句就問我『你做咩係到ar』
我就話ar!! 我要幫你借書ar!! 之後佢竟然問我飲咩買比我飲woo!!
我嚇到傻左,,,當然咁樣我就開始亂諗野a...之後佢竟然buy左『 柑香茶 』
我遲早就比佢玩死...之後佢作文...根本我一堂搞掂ge野...佢只係寫左三個字
就係讀後感...就叫我幫佢作ar...我當然唔會la...之後體育ge時候都還ok
但中午呢...我就開始灰暗la...然後好似被忽視一樣...然後到左第八節ge時候
佢忽然走左去同『頭規』坐..有時真係幾羨慕佢..可以同他傾到計ar!!不過
我就真係好無奈lo係我左邊!!點坐都唔係...最後放學果時佢冇lala叫我woo!!問我借
耳機...或者我地就係冇野講到咁ge地步...而且我唔係d會冇lala加把咀ge人a
我就比左佢la..佢話天日先借ar!!就算...到左放學ge時候a...佢先記起有個作文
又開始la...成個小朋友撒嬌一樣係咁佢又開始係到"冤"住我ar!!要我幫佢作文
點知佢ge白痴...對住佢...最後我無條件投降..我無辦法唔投降...所以就幫左佢la
如果係其他人ge話我連野都唔想同佢講...但係佢..我睇住佢係咁旭黎旭去bor!!
我就真係完左la...我就真係死左係佢手上..仲要我覺得死得好無可奈何...或者......
我前世欠左佢d咩!?我做左d咩!?唔好咁la...我真係會亂諗嫁好冇...有時會灰d諗
你單純因為需要我先會態度好...我寧願希望有時同佢眼神對望...佢會唔笑好過佢笑
唔好對我咁好...我會受唔起...因為我真係唔覺得會係你口中果個『全班最靚』我呀
有ge就係自知之明...我一d都唔靚...但單純係有性格咋...難道單憑性格我可以吸引人
然而...我並唔認為會係咁ar!!所以......真係好掙扎......令我迷惑了
|