◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 31
累積人氣: 8528
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


對住佢...我遅早真係變白痴ar!! 分類: 未分類

曾經為了那遍雪地守候了太久
光。。。『 離開我越來越遠 』
南十字星的光芒燦爛奪目      
北極光的虛幻幽雅而高貴     
櫻花伴隨雪靜悄悄地落下     
傳來一陣又一陣的奏樂聲     
清泉。。。美酒•••        
配合若隱若現的民謠歌聲      
為何只有她獨自欣賞!?         

                                                                                                 
我對著他已經幾乎暈倒了!!!他的白痴真係不是常人可以理解得到lo!! 
天呀...他是一個白痴ma? e個問題我想重覆好多次a!! 就上次我決定 
將我ge勢徹底放返晒出黎...點知一個『程咬金』就搞到我失敗左lo!! 
好地地無lala又問埋晒我d奇怪問題bor!!唉..已經搞到我唔知點樣嫁la 
死野...今日如常地上堂la...琴日發生ge...問過我ge我一切都扮唔知!! 
一返到去我都覺得好灰嫁la...幾乎都係唔想同佢眼神接觸..佢隔離位.. 
今日終於都有返la...所以我預左冇野講...除左語文堂...唉...我死la....
正當佢叫我ge時候我已經知道咩事la..我就幫佢借書ar!!學佢講ya...      
                                       真係佢已經習慣問我借...而我又習慣幫佢借...之後我就出左去等人借比我
                                             點知佢冇lala好似搵緊我咁..因為佢第一句就問我『你做咩係到ar』        
                                             我就話ar!! 我要幫你借書ar!! 之後佢竟然問我飲咩買比我飲woo!!         
                                             我嚇到傻左,,,當然咁樣我就開始亂諗野a...之後佢竟然buy左『 柑香茶 』     
                                             我遲早就比佢玩死...之後佢作文...根本我一堂搞掂ge野...佢只係寫左三個字   
                                             就係讀後感...就叫我幫佢作ar...我當然唔會la...之後體育ge時候都還ok       
                                             但中午呢...我就開始灰暗la...然後好似被忽視一樣...然後到左第八節ge時候  
                                             佢忽然走左去同『頭規』坐..有時真係幾羨慕佢..可以同他傾到計ar!!不過       
                                         我就真係好無奈lo係我左邊!!點坐都唔係...最後放學果時佢冇lala叫我woo!!問我借
                                             耳機...或者我地就係冇野講到咁ge地步...而且我唔係d會冇lala加把咀ge人a   
                                             我就比左佢la..佢話天日先借ar!!就算...到左放學ge時候a...佢先記起有個作文 
                                             又開始la...成個小朋友撒嬌一樣係咁佢又開始係到"冤"住我ar!!要我幫佢作文   
                                           點知佢ge白痴...對住佢...最後我無條件投降..我無辦法唔投降...所以就幫左佢la  
                                           如果係其他人ge話我連野都唔想同佢講...但係佢..我睇住佢係咁旭黎旭去bor!!   
                                           我就真係完左la...我就真係死左係佢手上..仲要我覺得死得好無可奈何...或者......
                                            我前世欠左佢d咩!?我做左d咩!?唔好咁la...我真係會亂諗嫁好冇...有時會灰d諗 
                                          你單純因為需要我先會態度好...我寧願希望有時同佢眼神對望...佢會唔笑好過佢笑 
                                          唔好對我咁好...我會受唔起...因為我真係唔覺得會係你口中果個『全班最靚』我呀
                                        有ge就係自知之明...我一d都唔靚...但單純係有性格咋...難道單憑性格我可以吸引人 
                                         然而...我並唔認為會係咁ar!!所以......真係好掙扎......令我迷惑了
                        






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]