◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 41
累積人氣: 8538
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


因為你而血壓不斷上升 分類: 未分類

                                                
   鏡面照著那冷豔的臉龐。。。  
   然而為什麼總是不像!?           
   幸福摩天輪一圈一圈不停轉    
   在每一格溢出滿滿的愛           
   為什麼從來『她』只是旁觀者 
   拿著傘子等待『他』的迎接。。 
                                        
近來ge日記不知不覺有『他』的出現...原來不知不覺已經開始萌芽左一d野
不過我仍然唔敢下什麼結論!!由開始我留意佢...第一次佢救左我...然後佢就
開始主動...到我覺得佢單純只係需要我...然後我好嬲..第一次發佢脾氣呀!!
之後佢load到..到近來佢開始問我怪怪ge問題...還有說話間的用意ar!!唉...
搞唔清楚...我會咁打日記原因只有一個...就係又有故事發生aa...如常一樣 
返到課室大家當對方透明...之後我拎住佢篇作文又唔知點比佢好woo!!幾次
眼神望住佢又當我透明,,,最後比左佢la...就算la..去上電腦堂la!!好平靜咁結
束 ...有時都唔知佢有心定係無意之間我地成日對望a..之後下課我等緊頭規..
個傻瓜就走埋黎講『 一齊走ya...最多我拖住你走lo 』同時佢伸左隻手出黎a
我當時一句話都答唔上 我只係可以呆左...望住佢...我想伸出去嫁..但係我ge
潛意識叫我未白痴la..就咁幾秒ge時間...好似過左幾個世紀一樣!!最後佢『車』左一聲a...我馬上兜話題係作文到la..um
佢忽然又好興奮咁坐係張櫈到眼向上望乖乖地咁聽我講野aa...我企起身望住佢ge樣...真係同一個小朋友根本沒有分別a!!
我真係暈倒...最後一堂係語文堂...佢訓著左...我又唔知點叫醒佢bor...唔知佢需唔需要書ma..不過我好醒咁借埋la!!但係
佢仲訓緊...好彩唔知邊個嘈醒左佢...我見佢忽然彈起身就知道自己ge諗法係沒有錯ge..佢真係冇書..好在咋..唔係比個語
文老師罵死佢a!!之後我馬上叫隔離位截住佢比本書佢la!!佢首先呆左唔知發生咩事有本書..之後望一望我!!我望一望佢ar!
佢就知本書係我借ge...佢就望住我笑一笑講左句『唔該晒』我最鐘意就係佢微笑果個樣...所以自己都不自覺笑左起身~  
到左下堂...佢拎本書埋黎..我就叫佢放底..佢好好奇咁問我『就咁放底』我問返佢『我叫你還你會去咩』佢又笑..baka   
之後中午返返黎...都ok la..我有時自然咁向左望佢向右望...就咁大家對望冇表情呆呆咁..我絕對頂唔到30秒lo!!馬上轉頭
有時我硬係覺佢望我...我真係唔敢望過去嫁...最後到左英文堂la..因為要會話考試組隊..頭規叫埋我剛剛好3個人ar!!點知
果個傻瓜唔夠人...首先問左頭規...頭規叫佢去死..佢就用返琴日撒嬌果個樣望我...當然我冇答應到la..之後我地就派代表
出去抽籤睇下自己第幾隊出去la..就係我排緊隊時...佢係我隔離望住我..之後我話『 我而家拋棄你la..唔要係la 快d走la』
之後佢捉住我ge手向前哄埋黎...我馬上彊硬左...我meet住佢我feel到自己冇用力...最後整開左佢之後~~我同佢就咁串
下對方玩下咁la!!到第八節aa...我地係到玩咬手瓜bor..之後我同林家發講緊頭規..點知佢望住我..我就望返佢ar!!佢個樣
真係好搞笑超可愛..盯住我..我問佢做咩ar!!佢話『 講我壞話..』我馬上唔知好嬲定好笑..未答佢lo!!我講緊頭規ar!!佢呆
左一秒馬上笑返...真係超白痴ar!! 之後今日有時我係發呆時..feel到左邊有d怪怪地..一望去..我見佢望住我..我又望住佢
唉...e種感覺怪得黎又好正..千萬唔好調位ar!!如果唔係就唔好玩嫁la..不過越係咁就越難清楚我同佢係點,,,就由得我自己
一直留意ed小事細節la..可能係佢心目中冇咩野la..但女人最鐘意係咩!?就係不斷講唔係事實..又用一百個原因證明係事實
因為我會諗..佢對住其他人又唔會咁..果個好正ge笑容!!好想比你地睇下tim!!哈哈...同埋佢認真望住我果個樣!!不過既然
有一個咁正ge夢...我更加唔想咁快去破壞我ge夢...就比我發埋落去la..一年好快過去咋ma!!不是ma!?升班就係限期    






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]