
在月色之下搖曳生姿的那朵銀蓮花正盛開
擁抱著不會消逝的痛苦『 兩人。。。像是依偎般 』
【 擁抱是為了一點的溫暖 】
站在高處吶喊死亡之聲傳達宇宙內。。。
『 如果要死...希望死於智慧上 』
我想...我的聲音從未間斷地在世間鳴叫著
今日...根據那本CosMoGirL講話我今日同天日都是吉日!!特別是
愛情運那一方邊..所以我決定一定要帶平安符出街la!!為什麼呢?
事關那本東西次次說我那天吉日...果幾天都是黑仔都冇人有ar!!
點死知...一入12點已經..唉...到左第二日...最好ge果一件事a!!
就係我冇調位a!!我同佢都係同一個方位沒有改變!!但係唔知關唔
事呢!?因為周圍ge人唔同左所以悶到嘔泡...但係佢又係如常一樣!!又做埋一d令我亂想ge事...雖則人地話佢已經暗示到非
常ge明顯!!但係一日唔係畫公仔畫出腸我唔會再進一步a!!佢果一種人真係話易捉又唔係...難又唔係bor!!事關佢做ge野a
事實上有時好奇怪!!例如:佢好鐘意眼金金...眼定定好認真望住你..我自然就會害怕...一對好似看穿我心ge眼睛!!所以我a
真係覺得佢好搞笑...然後..有時又覺得佢當我係佢工人咁bo!!總之佢今日冇lala叫我做『我最愛ge女人時』還有就係佢用
雙手捧住我ge面時...心忽然好暖ar!!...有時偷望佢..見佢冇留意我會好失望...但佢望我..我望到但轉頭唔望佢..唔知佢心
入邊有冇同一種ge失望呢!?或者我對佢黎講...係未只係學年中ge一個過客呢!?唉...我只想講..一個男仔對一個女仔做e種
事...會非常ge曖昧...由『 最多我拖住你一齊走樂 』開始...令到我生活越來越有趣!!都係好好地係旁觀慢慢觀察佢la!!咁a
好似e種感覺舒服d好玩d..或者愛情方邊...我已經睇得太透...我現時只想享受當中ge樂趣...希望冇人破壞我ge樂趣la!!哈
|