
鋼琴月下的協奏曲彈奏著
穿著紅鞋不斷跳舞的女子。。。
欲罷不能的身體隨著音樂舞動
『 風吹舞裙 』 雙腳不斷重覆的動作
裙隨著身體一樣翩翩起舞...然而。。。
【 她的舞伴在那裡 !? 】
我已經累了...為了他終於都發現了我的存在而高興...想深一點點
他...真的有那個意思ma!?今日本來都還ok!!因為我知道一到語文a
佢先會走過黎...當然不出我所料la!!那又如何...?因為到左中午之後
佢就沒有理我a!!搞到我似咩?留意佢又唔可以aa..咁明顯..只可偷望
激到我爆血管...我想問一句『 你係未除左問我借野就冇野講la 』唉
到左體育堂...忽然我靜左落黎...我望一望個天...天一樣ge藍...風a
就咁輕輕吹住..好舒服...我想一想...我不如放棄la好冇!?神..從來都
冇對我好過...我就係被神所背棄ge雛兒...我應該沒有辦法得到幸福
所以我決定我放棄!!因為我唔想為了佢失去我自己!!所以有d白痴地..
為左報e啖氣!!我a...唔應該對佢咁好!!係未!?調左位之後先覺得a!!
我害怕...我開始害怕自己ge性格!!寶妮話我冇比過佢甜頭示意自己對
佢都ok...然而唔係我性格做得到ge事..佢..太活潑好動la..我好靜...
樣都好似成日心事重重咁!!事實上我只係唔知可以講咩ja...我真係不
能善於同男仔一齊..我電話薄係男仔ge電話number少到我都唔信lo!!
或者我天生只是為了自己而生存ge天剎孤星la...唉.....................
|