◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 37
累積人氣: 8534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


『  我 原 來 捨 不 得 憎 你。。。』 分類: 未分類

                                               
 世間上非常多人認為自己是聰明     
 然而。。。事實上佔大多數,,,      
 單純只是『 自 作 聰 明  』        
                                               
 古堡沉淪了百年的生命將復甦            
  白晢的臉頰。。。血紅的雙唇。。。     
  長長睫毛**碧綠的眼珠...烏黑的秀髮   
  那是一幅動人的壁畫呀!! 古堡之統治者  
  然而『他』正幽雅端莊地睡著。。。    
                                                
我的心被你緊緊地捉住了ma!?明明自己決定了寧願狠下心憎你aa!! 
都唔想要再渴望你留意我ar!!點知...明明我a...我返到學校真係有咁 
做嫁...冇理佢冇望佢只望住黑板..到左某一堂...佢忽然打開窗企係果 
一到...之後嚇了正在發呆想換位置望的我及旁的隔離位...我想講ar!! 
佢每一次認真起來ge樣都令我害怕..但今次令我我完全覺得佢討厭a!!
佢講左一d野令我好無奈..雖然唔係對我講ar!!不過我仍然覺得佢過份 
點知...正當我下定決定唔想理佢果時...佢又開始la...好似知道我ge心
開始想違背佢..佢想捉住佢一件玩具所以走黎逗我..佢唔想失去佢唯一
ge樂趣ma!?今日感到疲倦ge我...我好想出一出去透一透氣a..散一下
悶氣..正在獨自係走廊ge我..望見佢佢走埋黎...係一件好事ma?所有都由這一刻起被打破了...什麼寧願狠心憎佢ge說話a
都在那一剎那之間...被他跟我臉距離不超過20cm什麼都變得軟弱下來...然而我注定失敗於這人身上!?同佢up左d無聊野
之後...我感覺上佢就好似欺負緊我一樣...不想失去這件有趣的玩具...鐘意逗下唔鐘意就唔理...當時我有咁ge感覺!!就覺
得因為佢隔離位請左假好悶先逗我...然後心平氣和咁處理la..點知..好多畫面我沒有辦法忘記...佢忽然將件冷衫比左我a!!
叫我幫佢拎返埋位..我碰到佢好暖ar!!之後佢上堂冇lala望住我..我又望住佢..大家又係互相鬥長時間a!!又係我輸la ofcoz
點解佢成日都要咁樣望住我aa..因為我真係好心虛...對住佢真係無限ge心虛...我怕比佢知道我..由我雙眼敬發出ge希望a
之後中午佢要留堂!!臨走ge時候我同佢聊一聊天..哈哈...忽然佢伸手出黎講...『 小姐賞面跳隻舞ma!?』哭笑不得la 我!! 
正一白痴a...仲冇lala叫我幫佢色誘個老師放佢走..佢上午ge表現真係令到我好開心嫁a..只不過當我諗深一層之後..um!!
我知道同佢發生ge事次次都係一剎那ge光輝唔會永恆!!所以我就決定將那sweet的感覺留係心入邊算la!!所以就走la,,,  
去食飯一邊行一邊覺得好舒服...因為我睇開左佢。 但到中午返黎亦係我意料唔到ge事開始發生la...好想大叫『 天呀..』
因為佢隔離立返左黎..所以我已經知道下午應該沒有什麼特別事會發生..因為我e件玩具已經冇值得存在ge時候...對吧!?
中午我buy左盒朱古力返去食ma..我問佢要唔要..佢本身話唔要嫁..測左驗之後..e一幕我永世記係心入邊aa!!因為我feel
到自己好白痴..正當我想拎一塊朱古力出黎食..佢好開心走埋黎去到我前面...吖一聲打開口bor..我就將塊朱支力放入佢個
口到ar!!隻手唔小心碰到佢咀唇ar!!好開心ar!!之後個白痴上上下堂望住我bo...佢扮可愛lo!!斬斬眼睛比左個飛吻我ar!!唉
咁樣..我就同標題一樣 『  我 原 來 捨 不 得 憎 你 』就咁重新死係佢手上ge我...比佢臨走ge byebye令我
冇辦法再討厭佢la...未來ge日子我希望可以平平靜靜過就好la...今日先知道...原來個白痴係雙子座嫁...哈!!
              
說真的...我沒有辦法知道你審美觀念是那樣子...然而我在你心入邊!? 我會是你喜歡的ma!?為什麼要令我覺得你喜歡我!?






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


Silver 於 2007-10-12 06:19 PM 發表:
我覺得可能你太重視佢LA....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]