◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 50
累積人氣: 8547
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


『  我 想 時 間 為 我 們 而 停 下』 分類: 未分類

                                                      
  **每天不斷由原點開始。。。]]              
     感覺非常的乏味吧!?                           
    秋天來了** 已枯萎的乾燥黃葉。。。     
     輕輕地飄散在灰濛濛的天空上,,,             
 [[ 腳輕輕地踩著那黃葉...發出清脆的響聲   
  記得了一句說話『 葉的離開...是風的追求 ?』
      『  還  是  樹  的  不  挽  留  ? 』      
                                                      
今日事實上真係令我好無奈!!我真的有那麼易欺負ma?連舊同學都要
欺負我!?還是我EQ極高...可以忍下來ma!?今日為了幫人借書...我感
到自己委屈了...事實上我怕『他』誤會了...由開學到而家!!因為我已
經習慣幫佢借la..所以由我發左那次脾氣之後!!我都會自動自覺幫佢a
但唔知由幾時開始就忽然有好多人問我借...我一次借三本都還ok la!!
一本佢..一本我..一本係小學舊fd...點知今日..突然好多人叫我幫佢a
我事實上唔願意...但免得閒言..我就幫la..點知...我初中ge一位舊同
學...如果你冇書我冇意見a!!咁樣佢做咩要發我脾氣ar!!佢忽然之間lo
好嬲咁講『邊有咁多書ar』但佢又唔諗下自己問人果時人地唔比佢點
最後只有兩本lo!!我覺得自己好委屈ma..一行到走廊我就見到『他』
了...我拎本書比佢講『唔好比人見到..費事比佢地煩』之後佢見到我好
唔開心ge樣..佢問我做咩..我就馬上想喊la..我轉頭講『 我而家好想喊...唔好搞我』之後佢講借唔到書之ma!!做咩唔開心
之後我返返入課室...之後佢入返黎..坐係我面前想逗返我la!!我冇理佢a!!然後下堂佢比返d書我wo!! 一千零一次lo佢竟然
講『我幫你還返d書la』之後我話唔洗la!!等間先還..之後佢坐係我隔離!!之後我就同佢講咩事la!!最好笑佢問我bor!!邊個
整嬲你話我知..我打爆佢個頭..坐多陣佢問我『 仲唔還你怕比人罵ar!! 』我就答佢la『我先唔怕..我怕係我罵返佢ar』哈
佢竟然講『 咁又係..你日日都罵我嫁la』之後我望住佢篤住佢個講『我幾時又日日罵你ar!!』之後meet住佢個死人面!! 
事實我好怕佢以為我又因為借書嬲佢呢!! 但係ar好搞笑...女仔對住自己喜歡ge男仔..佢講過ge野都會一字不留牢牢記住
e一點就係我近來發現ge野...佢每同我講過ge野我都會好好記住...但唔知佢會唔會呢!?我想唔會la!!事關男仔通常不會a
然後因為佢心情大好..先唔想再追究咋!!總之e排我好開心...同佢e個白痴日日就係咁玩lo!!e種感覺還不錯吧!!我希望就一
直係咁樣就可以la..千萬唔好出什麼意外好ma!!? 佢越對我好就越令我害怕...我怕你第二日就會對我唔同左ar!!真係好想
好想知道到底我地會唔會有續集呢!?機會到底幾時先會有呢!?我要做應該係耐心咁等待著吧!!                                


 






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


Silver 於 2007-10-12 06:57 PM 發表:
咁你努力吧....唔好免強自己a....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]