
** 五彩繽紛的『玻璃彈珠』
像每一顆【 甜蜜的糖果 】
記載與『他』一起幸福的事。。。
我倆的關係去到最遠。。。
會是去到那一點呢!?**
然後互相牽引的那條線呀,,,**
又會在那一時間點上斷開呀??
琴日正當我訓到熟左的時候...二小姐拎住我手提叫醒我!! 我以為
係邊個...一睇個名..以為自己眼花lo!! C K H 一睇到嚇到跳左一
跳la...就接左la...原來佢打黎係為左幫人問功課lo!!不過最後..ke
我地唔知咩事就傾起電話黎la..佢一邊打戲一邊同我傾計lo!!baka
最後我當然係佢身上得到多左資料la!!八到一d關於佢ge野!! 方便
我以後對佢觀察行動..同佢傾電話ge時候..唔知係未自己多心左a
覺得佢想套我d資料..當然佢咁別有用心咁兜咁大個圈就滿足一下
佢la..或者ed係之前種下黎ge後遺症...男人講ge說話要加問號a
到左大約就到兩點...我地先cut線lo!!有時候我好怕...因為自己身
有屎lo...琴日傾到幫佢借書...佢係咁講 『你知嫁!!我好愛你嫁 』
我答佢『當你需要書ge時候ma..我唔會幫你借』之後佢忽然間...
雖然我知道你100%開玩笑..佢講『你講你愛唔愛我..只要答愛定
唔愛』我聽到之後震左一下..因為唔知係未用電話..我唔知佢咩樣
但語氣就好似ok認真..我就係e到我唔敢答a..事關後來佢不斷地a
重覆左問我好幾次..本身當開玩笑ge我...比佢ge語氣令到我唔知點算...最後大家可能都累la!!and then就cut線 今日返
學la..一返到去坐底就見到佢返黎..好白痴同佢有共識地同對方打左眼色!!then化學堂要去實驗室a!!咁樣到左下堂佢忽然
叫我陪佢buy野飲bor!!就陪佢去ar!!去到佢問我飲咩...因為我有buy野飲所以話唔要!!then今日之後ge事都係圍繞住佢la
我都唔識點講好...關系好左ma!? 覺得點都比之前好左嫁la...佢今日拎左我電話睇bor!!本身我都覺得冇問題la..點知忽然
記起d msg!! 馬上搶返黎delete返先...比佢睇到就屎la..但係佢又唔比返我woo!!我地就咁樣玩起上黎la..最後係混戰中a
佢整親我d指甲,,好彩冇反咋..唔係殺左佢..不過本小姐都唔弱la..我meet到佢重傷lo!!哈哈..放學我等車佢係背後行過a!!
就係果一刻我見到佢...我真係忍唔住笑左出黎...因為佢比我meet左一下之後做左d好白痴ge野...只有見到ge人先會笑!!
所以...我同我隔離位真係笑到癲左la...唔知幾時先會再同佢有聊天ge機會呢!?別心急吧...心急做唔成大事..right!?
點解我會怕佢睇到我d msg呢...原因就係我d好姊妹次次sd msg都打左佢全名出黎lo!!所以一想到就嚇到我彈左起身!!ke
仲有今日中午一千零一次咁好運ar!!佢竟然地同我同一時間返學校...大家一同時間行入校門lo!!但事關我行得快d ma!!唉
佢係我後面lo...嚇到我成個人行路成隻企鵝一樣lo!!ed叫做有緣ma..我左佢右...大家相對望到係校門碰面..都係唔想la我
免得我等一陣間想得太多...而家我已經喜歡了他...萬一再這樣下去我真的想不到會點...放鬆d la...地球人.....
|