◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 40
累積人氣: 8537
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


『 我 仍 舊 在 發 夢 嗎 ? 』 分類: 未分類

                                                  
 『 夢 』。。。 醒來**                      
   曾經有人說『 夢,,,是美好的,,,』         
  可以感受得到平日未曾有的感覺**        
  曾經有人說『夢,,,是殘酷的,,,』         
   醒來只有失望。。。與無助...             
 然而,,,人對任何事太過執著!!              
  世間上所有美好就會被掩蓋!!               
 看開一點。。。一切順其自然吧!!          
                    
『 故事越來越有趣?』不知不覺與他的關系好了吧!?由絕望變成希望的感
覺實在太玄妙...由那天我望望天空下定決心那一刻...故事忽然又起...哈!
實在太有趣la!!話說星期六的那天...校園鐘聲響起..他的身影仍然沒看見
擔心他遲到了..正鐘響起...仍然沒有看見..那個baka沒有上學ar!!悶死了
連我唯一ge樂趣都沒有了!!整整半日..我都悶到嘔la,,,諗諗下就決定左sd
個msg問下佢做咩唔返la!!聰明ge我免得佢訓覺中~so我中午先sd比佢la
說真的..我沒有預到佢會覆我ar!!點知返到家一睇個電話!e~佢有覆我bo
之後同佢sd左幾個msg..原來佢正一豬頭黎嫁..真係病左..而且病因好白
痴的...而且生病中ge佢就威威地la..傷風學人走去溜冰bo!! 既然我好言
進諫佢都堅持要去..我就唔理佢la..我同左我班好姊妹出街!但係我都係抱
住大家出黎聚聚的心態!!沒有買野的意慾..我們很久沒有一齊了吧!?然後雖然最後人都係冇齊到...不過都好開心a!!我地行
完之後..si黎左我家搵我..就同佢傾計傾到4點左右..我就訓..佢去搵kit la..我一跌入床幾秒就訓著左...順帶一提林同學ge
生日..事實上我由始至終都唔覺得有我去ge理由..如果當時我捉左CKH去我都會去a!!不過佢都約左人la所以我更加唔想去
因為硬係覺得自己有少少因為佢所以唔想去..但係我又唔知點解會咁bo!!最後一秒訓著發左一個令我討厭ge夢..令到我受
委屈然後心痛到醒左ge夢...又係咁la..我夢見同CKH一齊左..應該是到了他厭倦我la..佢唔理我bo!!好委屈ge我心好up a
不知不覺就醒左...e種夢已經唔係第一次...一打開眼,,,好無奈!!我諗左好多問題!!我一直擔心ge問題!!我同佢ge距離實在
太遠吧!?就算點伸出大家互相牽引ge手...仍然都是捉不到...想到咁好灰ge我去完廁所打算再訓la!!我走去睇一下個電話a
超開心...勁開心...我真係呆左...個豬頭係5點左右sd左個msg比我a!!佢問我林家良生日好唔好玩!!之後問我有冇飲多左a
之後講下佢自己兩日冇訓成身辛苦!!超開心..我估唔到佢會sd msg比我嫁!!岩岩發左個咁ge夢!!一訓醒就有驚喜la!太開心
then時間太早la...8點幾...免得嘈住個豬頭訓教我就打算晚一點先覆佢lo!!而且..死kit婷..叫我去roxy到睇野wo!!等我仲
以為咩la..本身都唔記得..我見到a虫lo!!佢見到我..我都未走佢就走定先la..超搞笑..高智慧ge我一見到ceci走埋黎想講野
a..我就馬上就開門見山講左CKH ge事出黎..jin竟然地唔知我ge用意...唉...我唔想大家尷尬ja!!right!?天日又要返學la!!
唔知又會有d咩發生呢!?我只係知道天日測歷史...一定溫到我變白痴lo!!不過我咁聰明ed輕而易舉la..                       






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]