
『 曖昧關系**是嗎!? 』
曖昧讓人受盡委屈**
找不到相愛的證據。。。
何時該前進,,,何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣,,,
說話間如同弦外之音,,,
那麼詞句間的用意不明白
不能下什麼定義。。。
該走什麼樣的路)))
鬥智的感覺__『 害怕 』
心情如坐上過山車那樣子!!..大起大落a!!正當我認為自己親手毀
了自己的夢..他說話間的弦外之音又把夢重拾..把夢再推上一層!真係等緊一個時間?一個時間點?然而我捉不到他所想的a?
當時明明打輸數ge我震左一下..明明他就說要等她回來。。我唯有祝福佢a..但之後我覆我的東西 好似害怕我誤會一樣一
直兜...誤會佢繼續等她..他覆『或者我永遠都唔洗等,好快就一年 』我問『 一年又如何 』佢答『 祕密...哈哈』但係諗深d
又唔覺..陰公..我成個L對住夜神月咁a..不過唔錯ar!!故事越來越有趣..有d起伏都好過等死先la!!今日返學幾開心la..哈~
佢ge精神今日好差a..一返到黎好似殺人一樣...係未熟左就會見面唔識講野呢!?琴日仲sd緊msg..而家唔知講咩好bo!!um
兩堂之後左右..我出左走廊佢走左出黎同我講野..then歷史測驗ma!!佢測完走黎問我做咩咁快訓左係未識..之後聊左一陣
我就中午放學返家la..佢竟然同我say byebye..超開心ar!!返到黎...我前邊個男仔buy左彩虹糖勁酸版bo!!笑死我lo!!哈!
我知道個白痴最怕酸...我地整蠱佢..佢超可愛lo!!佢本身話唔要..之後個男仔話甜嫁..佢好開心趴係個台到!!個樣超級天真
無邪lo!!拎左一粒黎食..一放入口..粒糖係佢個口維持一秒都冇就比佢吐左出黎..之後個樣超好笑..笑死我...點知我比人屈
話我係主謀...明明就大家有共識一齊玩ar!!笑死..然後上電腦..真係令我心情直線向下一直跌a..我頂..我唔識a!!做做下問
極都冇人講明我wo!!最後發脾氣唔做..就落堂返左課室la..好唔開心咁同boly二小姐等時間到走人...開頭我真係好down
之後我以為佢都唔會注意我ed小節ar!!點知去到夜晚bo..個白痴sd msg比我問我仲有冇唔開心話天日佢教我ar!!我馬上
立刻超開心aa...因為收到佢msg開心..佢關心我ma!?ed叫關心ma!?不過佢有一個特點好神奇嫁..永遠我同佢講野呢!!如
果有人忽然加入黎佢會走開..而且如果我有fd係到..佢更加唔會同我有接觸!!真係怪人一個a!!特別好多時我怕林同學佢a!!
成日倒我米..明明我已經同佢聊緊天..林同學又走黎同我講野..他就會自動走開..唉..唔理...反正ed理唔到...就完la!!
|