
『 永恆 。。。』世間所缺乏的愛,,,***
在繁華俗世獨領一席位之【 蓮 】
冷傲地處於這喧譁之地。。。
蓮潔淨無暇之身軀雖被俗氣圍繞
然而。。。蓮散發出的清雅脫俗**
令眼眸沒辦法從那一處轉移**
愛不釋手之感令人心痛得落淚,,,**
琴晚又同佢sd msg到左2點先訓a!!然而我又期待什麼呢!?疑問沒有減而
不斷增加,,,集合其他人ge意見..真的仍然沒有辦法判斷a!!今日返到學校
沒有什麼大起大落的..唯有佢對我ge稱呼令我哭笑不得!!一樣la..就係冇
書ge時候a..一見到我『 女人。。。幫我借書』然後企係後邊..用佢隻手
搭住我..幫我line骨..不過感覺好肉酸呢..就幫佢a!!之後到左電腦堂bo!!
又話教我a!!最後都係冇lo!!或者e個係意外la..因為..可能我又錯過左d野
講真..我真係一個面對感情會變成反應遲鈍ge人..而且會非常害怕a!!唉!
連平時ge冷靜都消失了...今日等緊二小姐中午放學...課室得我佢boly!!
嘩..那種感覺非常可怕..靜到冷氣聲都聽到lo..而且a..boly忽然間話要去
買野食ma..嚇一嚇我a..馬上say『 No』千萬不要a..我都唔知同佢講咩
不過就因為咁比人話我好蠢..蠢咩?咁人地真係驚a ma..兩個人係課室!!
大家冇共同ge話題a!!可以講咩?唔通好似上堂咁鬥望鬥長時間咩?陰公..最後佢走去食飯有同我say『 ByEbYe』先走lo!!
然後..到左體育堂..佢有段時間唔知道去左邊ar!!真係覺得佢好怪異a..仲有...有一個問題!!基基話佢怕羞wo!!對我黎講就
成為心中一個距離...我地兩個唯一一個共通點...就係有fd係到我地自然當對方死ge..Hi都唔會SaY lo!!平時見到同學a!!
都會喂佢一聲a!!天a...我好累la..或者我真係越想越多..得...好停la!! 講返我愛妻先!!e張相是小將將早期ge相a!!超可愛
個樣又得意!!眼睛又大wo!!又有神wo!!最緊要佢又白又靚仔...事問邊忽黎黑暗ar!!?話比我知..激死我la..我係PChome打
『黑暗』搵D圖想PosT下la..我未按入去..見到豆丁咁大ge相就知佢係將a..屎忽..黑暗??小將不知幾活潑可愛!!kawaii呢
都唔知果個野有冇搞錯嫁...算...越望越可愛...果然係一直被萬人寵愛ge小將。。。
|