
『 戀 愛 筆 記 』那樣子過火了嗎!?
完美女神的象徵**永恆之美的維納斯像
缺少雙手的她。。。 才是美的象徵))))
【 令人對她充足無限的幻想 。。。 】
那麼...內心完美的女神象徵又會是什麼?
如果。。。有一位沒有外表內心完美之女神
試想『 有 人 會 在 乎 ma? 』
可能e幾日習慣同佢sd msg!!琴日忽然冇a..感覺好怪!!見佢主動sd
左咁多次msg比我..今次就我主動一下a!!sd一個比佢,,,不過都係沒
有話題之下..就sd過去叫佢天日教我電腦lo!!不過,,,佢遲左成粒鐘先
覆我...剛剛就係我護膚完之後睇到msg!!就咁我地又sd msg到2點a
我先訓lo!!今次sd ge msg真係出火la..佢心入邊點諗我真係估唔到a
事關我又唔係佢條虫..我點知ja..然而你咁樣你開玩笑中ma!?我好怕
因為你對我...我睇得到真係對我好好..你只會對我微笑..好乖聽我話
果幾個msg搞到我亂到極點..而且佢關心我ge態度..會唔會只係朋友
你當我係你朋友?如果係咁e個玩笑開太大la!!今次真係太大la..因為a
我覺得你係認真..或者應該係佢試我反應..然而點解我會覺得佢唔似開玩笑..就係今日返到去!!一返到去佢又用果個殺死我
ge眼神加笑容送左比我!!然後又逗下我咁..最後一堂『 化學』佢好唔好彩比人收左電話!!之後佢企係出邊咁耐都冇叫人陪
佢去教務處..佢係忽然間叫我陪佢去a!!咁我就乖乖地陪佢去a!!點知係樓梯行行下..我潤潤下佢果時我聽到嫁..我真係聽到
佢回頭笑住叫左我一聲『 愛人 』我聽到嫁..但係我笑住答返佢『 下...咩下』然後呢佢笑住回頭話冇野bo!!我就繼續行la!
然後一齊去電腦實習ma!!行行下我仲笑緊佢黑仔..佢問我有咩好笑..明明唔好笑都比佢一句搞到我笑出黎..之後我地就入
課室la!!然後佢真係做晒之後走黎教我ma!!因為我坐靠牆埋邊ma..比我隔離位頂住..而且我隔離位諸同學對佢好敏感嫁!!
正當我見到佢行到埋黎講左句『我最愛ge女人』打算行入黎..就比諸同學推開左lo!!(諸同學是男來的)之後佢幫諸同學做
點知..話說成堂我都同諸同學串來串去..自己對住個電腦又嬲嬲地..點知比諸同學串多一句..時間剛好就係我火ge一點上
我講話『 我唔想見到你lo..就轉頭望住牆冇望電腦』 我聽到他忽然間講『 喂..你睇住la』我就嬲到走左lo!!明明教我ma!!
超嬲去左食飯..不過到左中午我下左火就好返la..然後放學ge時候!!佢冇lala用學校ge喇叭播歌..一野響一下嚇死左我lo!!
之後佢望住我同我say sor..然後問我做咩唔走!!我答佢佢聽唔到..然後佢特登走埋黎企係到整隻耳仔埋黎..同佢最接近ge
一次a!!之後我答左佢...我就放學走la..唔知下一次唱k佢會唔會去呢!?等我星期日問佢先~哈哈!!不過佢都唔鐘意飲酒ge
或者佢都唔會去嫁la..死la..下星期就係校運會la..就見唔到la係未ar!!?唔知佢又會唔會sd msg比我呢!?哈...算la...
|