
『 迷途戀人們**以為江南情不變 』
[[ 明明越愛越錯相戀多痛苦。。。
"""比不起美麗照片得到那保護。•*
[((( 到頭來一天**秦淮乾枯++
【 塵世上再沒景色不染污 】
明明越錯越愛單思多痛苦•。**
『 比不起燦爛記憶於心裡依附。。。』
痛會磨練身心 柔腸肌膚
情會淡化在蒼蒼煙雨中 傷心的典故
曾經。。。驕傲地說『他』只是過客
時間。。。心漸漸被『他』捉緊了**
現在。。。我倆進入了『曖昧』關係**
然而。。。『他』內心真的有此打算!?
幾日都冇打日記!!事實上我每一天都留意他的一舉一
動!!為什麼!?我地 e個星期都會sd msg..不過一到返
學的時候...會變成怪怪的!?那麼... 令到我好擔心..我唔知點算..我唔想做到只係自己一廂情
願ar!!而且... 我好怕大家站係同一水平線上..互相拉著彼此牽引的線..拉得太久了!! 那條線會
斷吧!?漸漸地發現雙方不合對方!!那條線灰飛了!?佢問我『 你會唔會將朋友睇得太重』我只
可覆佢..我對感情ar 睇得好重..只要比我內心肯定左ge人我一定會盡力守護佢而且感情好難
變!!而且就係點解我唔接觸班入邊ge人都無所謂!! 因為冇需要..但係有一句..我冇打到落去..
『 不過你知唔知世界上有意外!!你就係果一個意外』e句我收埋左..你e個意外!! 唉..真係令我
估唔到..我竟然會對你有興趣..竟然又會比我遇到你!!今日同kit婷傾電話..kit話就只係欠一句
說話!!一句話 但係我唔太肯定佢ge說話係未認真..果一次『最多我拖住你走』果種眼神認真
已經嚇死我!!而且而家佢對我ge關心!!唉... 真係令我感到世界有奇蹟而且我不斷問左自己好
多次..佢做咩要咁關心我!!但平時係學校我又唔覺得佢會關心我lo!!佢得閒 都唔會走黎同我講
野..不過我又諗係未佢悶想搵個人陪佢sd下msg呢!!真係唔知..好煩..諗得太多..可能我越透露
自己佢越 對我失去興趣!!事關我e種人好似同『幸福』兩個字永遠扯唔上關系!!今晚...大家已
經再冇藉口sd msg比對方..今晚可能! 要自己一個過一個孤獨ge晚上..習慣左一星期ge野忽
然冇左..會唔習慣可!?但覆了那個msg之後佢就冇覆我la!!可能係... 佢會怕la..e種對感情執
著ge女仔會好麻煩a..係未ar!? 每一次望住個天..天一樣咁藍..我就覺得好舒服每一次去到e個
點..我就好想放棄..就因為咁星期四下午我請左假..但每一次我想放棄佢之後...佢又會好似知
道咁做d野令你拾返起信心bo!! 然而今日...我又有咁ge諗法la..估下今次佢會唔會知道?我就
覺得佢唔知..但我心入邊亦對佢抱有一絲絲ge期望ar!!但係.. 失望居多la..我唔應該將自己寄
予立亂加托係佢身上!!記得佢講或者以後都唔洗等..就快一年!a..我都想講我比佢知最後期
限就係e個高一生涯!!亦都係一年..所以...事實上機會一直都係你手上...希望你會珍惜la..
|