
『 2007年10月26日 』
虛幻的字句訂立了彼此。。。
互相牽引著的紅線握在手心上
默不作聲地凝望***。
從此再不是單身貴族
然而...***。又在害怕什麼呢!?
琴日係msg聊聊下天佢突然認真上黎...不知不覺就
答應左同佢一齊!?但係果一種感覺雖然係喜悅!! 事
關我同左自己睇中ge人一齊..而且係佢開口先!!不過
用咁ge方式一齊唔會好怪咩!?所以開心左一刻之後
我靜靜地沉思...原來存在ge問題會令人懷疑當下發
生的所有事!!我問過我自己...我知道佢ge野有幾多!?
佢知道我ge野又有幾多!?而且佢鐘意我d咩ar!?但係
提出左ed問題之後...又諗感覺e家野好似冇得解嫁!!!
會唔會係自己諗得太多!!我一早已經答左佢...如果a!
e個係玩笑...就好係到停la..我太清楚自己輸唔起....
我一早就講清楚我自己會輸...但我唔會要我輸返去
之前ge路...我想得太遠...已經諗到去之後la!!我地會
有幾多時間!?我睇感情太重...但我知道感情始終有
一個期限!!特別係男同女ge愛...或者而家ge我應該..
點ar!!我唔知道a...我唔敢係人面前講我自己係佢嫁
因為佢冇親口講...不過如果佢親口講我又唔識答la!!
或者你用左一個好好ge方法!!係我自己問題ja 點解
而事實上我真係好開心嫁!!果一種開心真係唔識講!!我琴晚訓黎訓去都訓唔到...我唔敢訓...我怕我醒左之後一切又會返返去起點一樣!!
e種感覺已經唔係第一次...係以往對住佢ge日子..就好似一日一日期待住有d野發生咁...冇ge話會好失望..有ge話那怕只係佢一句話我都
會好開心...我係未太易滿足?個個都話我...你太過重視佢太過care佢la...無可否認真係嫁!!不過我冇將e點表現過係佢面前!!不過事實上
我關心佢係有lo..但係feel唔feel到又好似係另一回事...一切來得太快...比我ge預期仲要快左幾倍!!咁樣一齊真係冇問題?有樣野最怪嫁
係未得到左ge野我就會放鬆呢!?今日起身到而家呢...佢都冇sd一個msg比我bo...但係佢應該起左身返學嫁la!!但係我心一d都唔急!!比著
係之前ge我一起身就迫不及待問佢係邊!?可能我仲未接受到現在!!我又怕佢覺得我唔緊張佢...算...由佢緊張我好過我緊張佢la係未!?
就咁...希望自己可以同佢長長久久la...希望佢真係有心愛我唔係耍我la...我唔想拍拖都要同人玩心理戰...um...好似諗得太灰la係未!?
我都係開開心心迎接e段感情吧......
|