◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 35
累積人氣: 8532
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


『進 入 一 段 虛 無 縹 緲 的 戀 愛』  分類: 未分類

                                          
 『 2007年10月26日      』 
 虛幻的字句訂立了彼此。。。  
 互相牽引著的紅線握在手心上  
 默不作聲地凝望***。           
 從此再不是單身貴族              
 然而...***。又在害怕什麼呢!? 
                                            
琴日係msg聊聊下天佢突然認真上黎...不知不覺就 
答應左同佢一齊!?但係果一種感覺雖然係喜悅!! 事
關我同左自己睇中ge人一齊..而且係佢開口先!!不過
用咁ge方式一齊唔會好怪咩!?所以開心左一刻之後 
我靜靜地沉思...原來存在ge問題會令人懷疑當下發
生的所有事!!我問過我自己...我知道佢ge野有幾多!?
佢知道我ge野又有幾多!?而且佢鐘意我d咩ar!?但係
提出左ed問題之後...又諗感覺e家野好似冇得解嫁!!!
會唔會係自己諗得太多!!我一早已經答左佢...如果a!
e個係玩笑...就好係到停la..我太清楚自己輸唔起.... 
我一早就講清楚我自己會輸...但我唔會要我輸返去
之前ge路...我想得太遠...已經諗到去之後la!!我地會
有幾多時間!?我睇感情太重...但我知道感情始終有 
一個期限!!特別係男同女ge愛...或者而家ge我應該.. 
點ar!!我唔知道a...我唔敢係人面前講我自己係佢嫁 
因為佢冇親口講...不過如果佢親口講我又唔識答la!!
或者你用左一個好好ge方法!!係我自己問題ja  點解
而事實上我真係好開心嫁!!果一種開心真係唔識講!!我琴晚訓黎訓去都訓唔到...我唔敢訓...我怕我醒左之後一切又會返返去起點一樣!! 
e種感覺已經唔係第一次...係以往對住佢ge日子..就好似一日一日期待住有d野發生咁...冇ge話會好失望..有ge話那怕只係佢一句話我都
會好開心...我係未太易滿足?個個都話我...你太過重視佢太過care佢la...無可否認真係嫁!!不過我冇將e點表現過係佢面前!!不過事實上 
我關心佢係有lo..但係feel唔feel到又好似係另一回事...一切來得太快...比我ge預期仲要快左幾倍!!咁樣一齊真係冇問題?有樣野最怪嫁
係未得到左ge野我就會放鬆呢!?今日起身到而家呢...佢都冇sd一個msg比我bo...但係佢應該起左身返學嫁la!!但係我心一d都唔急!!比著
係之前ge我一起身就迫不及待問佢係邊!?可能我仲未接受到現在!!我又怕佢覺得我唔緊張佢...算...由佢緊張我好過我緊張佢la係未!?   
就咁...希望自己可以同佢長長久久la...希望佢真係有心愛我唔係耍我la...我唔想拍拖都要同人玩心理戰...um...好似諗得太灰la係未!?    
我都係開開心心迎接e段感情吧......                                                                                                                               






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


LALA 於 2007-10-26 10:33 PM 發表:
K 實真係唔諗咁多.
順K 自然就OK LA.
係你GE ,點都唔會走.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]