
『 心散發陣陣痛楚** 因為他。。。』
戀愛過程是一幅風景畫,,,
熱戀時...令人感覺到無限的溫馨。。。
呈現迷人的暖色調
別離時...令人感覺到絕望的憂鬱。。。
呈現冰凍的冷色調
現在為什麼熱戀時會是冷色調!?
到而家我都仲未敢正式咁話佢係自己bf...點解!?因為佢比唔到我果一種
感覺a!!我都唔知自己點諗..我ge情緒幾乎每一日跟住佢走!!那怕係得到
左佢之後..但係我感覺得到少左一樣野!!就係心動ge感覺!!我對住佢a!!
好似少左互動..我唔知ed係未佢口中ge『 空間 』但係我覺得自己係到放
緊一隻風箏..我一直放線而我冇拉返條線緊d..遲下拉住佢ge線會斷..佢就
飄浮直到望見下一個主人降落係她的身邊!!成為別人ge風箏!!果一種感覺
好痛..兩個人一齊係未單純係一個名義?我要黎做咩?但係我竟然唔想追究
感覺話我知..佢就係用e種方法處理男女之間感情a!!其實佢自己根本就鐘
意玩..朋友同玩樂比自己女朋友更加緊要!!我從來未見過初拍拖ge人可以
去到咁樣嫁!!根本見都唔需要..咁樣佢又出左去開心左一晚la!!今日..我等
我等左佢半日..一個msg都冇...我好猛!!完全冇被緊張被愛護乜野都冇a!
而我又算得上係d咩呢?我話陪人出去傾計..男定女去邊到都唔會關心一下
定係我拍拖方式同佢完全唔一樣呢?諗到e到我就唔想話佢d咩!!單純文字
定立ge野..我唔想咁快要求佢任何野嚇怕佢..且佢根本唔會明白!!男人a
就是最不理解女人ge生物!!最後我自己忍唔住sd左個msg比佢...唔知呢!
係未自己係嬲嬲地ge狀態當中..我同佢講好多野都係弦外之音!!暗示緊a!
不過..得出黎ge反應...就係佢根本唔知你講緊咩..有時我想知佢係未真係咁蠢!?其實佢對住我冇一定ge把握唔會要求我同佢一齊嫁!
既然佢可以睇得出..咁樣..係未佢扮蠢想逃避e個問題?係我諗得太有機心..將佢加太多問號定點a!?又或者可能佢耍緊我都唔頂la!!
對佢ge信心...不如話自己對佢冇信心...冇信心到咩都唔會追究..目的就唔想迫佢..怕迫到大家入絕巷..不歡而散...可能佢唔見我都冇
所謂係因為一星期至少有6日可以見到我...由早晨到左下午...見都見到厭係未a!? 我都唔知la...而家心情同幅圖一樣...無意見la
|