
懷著緊張的心情步入校門 **
等待著『 他 』的身影映入眼簾"
期待終於來臨了。。。
為什麼他的反應又再一次令我失望
今日..我好緊張a!!我返到學校好怕a!!唔知感覺會係點嫁呢!?點知
原來只不過同平時一樣..令我感到苦悶與無奈!!我終於見到佢返到
黎la..但係佢竟然唔望我!!好失望..原來女性真係會對愛情特別敏感
點解我會咁講呢!因為我發現佢完全冇care過lo!我就介意住我地ge
關係!但佢冇care過!我睇得出佢好輕鬆..根本同平時沒有兩樣.. 唉!
佢係會比平時多左走過黎..多左望我..咁又點a!!但係佢唔需要我lo!
佢冇人陪佢食中午..佢唔會叫我陪佢..我發現佢自己一個走!!就問佢
佢答我真係奇怪..佢話如果我想陪佢..我可以同佢一齊走..但係a...
你要我如何地處於一班男生當中..佢地傾ge野好比外星文.. 我聽唔
明a..例如打機a!!果一d呢..人家我打機類根本就是一個白痴a!!um
不過我又諗通左bo!我覺得佢係鐘意我a!!所以佢就提出要求我同佢
一齊..目的係想比一個名份我..咁我就係佢ge..我唔會走左去!而且!
佢係課室日日都見到我..根本唔需要驚我同其他人一齊..因為佢明知
我好少男性朋友..係佢角度玩樂比女朋友更加緊要..因為我唔識自然
就融入唔到佢生活..只可以乖乖地等佢..大慨就係咁lo!!其實可能佢
講ge會對我唔夠好..就係ed la!!佢因為玩樂會完全將我忘記左la!!
我感覺到被忽視,,被忽略但係佢係知道嫁..但係佢會用方法兜返轉頭
我唔想一齊左咁短時間就罵交la!!比我感覺到你緊張下我好冇?唉,,
不過我感覺得到佢比平時溫柔左!對我ge語氣同態度!唯獨我就因為
佢ge表現成日有意無意發緊小姐脾氣!!因為我唔鐘意比佢忽視我!!
其實我同佢一齊ge時候我有諗過一個問題!我到底係未鐘意佢嫁!?
我好清楚知道..要去到愛應該就未係(好彩佢睇唔到...hurt死佢)我怕我自己因為佢樣貌所有合我心意..單純因為咁所以我就同佢一齊
但到左佢表白果一次..我等左佢好耐msg都冇覆到我..我慢慢地緊張上黎..心忽然間一陣陣痛..眼淚幾乎快要出黎la!!就係我最嬲果時
我一邊打msg..一邊眼淚不自覺流出黎..我可以確定到佢係我心目中..係過去ge日子當中漸漸有左地位la!!佢害怕之後覆我ge野!!嗯
真係好感動嫁..雖然佢唔係親口講..係未到而家我都搞唔清楚搵唔到理由比自己..佢鐘意自己d咩?就算佢今日對我溫柔左都好la!!唉
仍然唔敢講自己係佢ge女朋友..班入邊應該冇人知道a..冇就好la..我唔識面對...我想問佢..你知唔知我為左你煩左好多野a!!親愛的
|