◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 14
累積人氣: 8575
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


『 永 恆 甜 蜜 連 鎖 之 中** 』 分類: 未分類

                                                  
 把眼眸封閉...讓清澈的雙瞳只看著你 
 把心靈封鎖...離開混濁的世界投向你 
 把雙耳清晰...世界上只聽到你的聲線 
 把身體守候...讓任何的時候給予你愛 
 把雙手留空...當軟弱時緊緊擁抱著你 
 把自我困守...把自己的所有付託給你 
 把戀蝶留存...何時蝶籠內多了外來蝶 
                                                  
同佢而家咁算係一齊左嗎!?內心仍然充滿疑問!你問我...你點先肯信我愛你
我明知道愛係一種感覺沒有辦法解釋!但我仍然未過濾到a!我好怕你唔係鐘
意我a..我怕我自己相信你ge時候..佢就拋下我自己一個!所以我答左佢我都
唔知佢做d咩可以令我信..因為我搵唔到你愛我ge地方a!你知道ma!? 其實
我自己一個真係好驚a!特別我好怕我地之間會多左一個人a!戀愛係兩個人a
但係如果有第三個人鐘意你!你會唔會為左我把持得住a?我問你ge問題..唉
我驚..我驚我比你ge感覺會動搖la..我怕我講左出去問你會覺得我好八婆a..
但係我唔問心入邊又會過唔到自己果一關..『 我緊張你 』我ge感覺唔差嫁
有咩改變我係知道嫁!!那個『她』我感覺上怪異了!!你可以話係我想太多la
連我自己都唔知應該用咩身份去要你解答我好!!問完你之後..你好努力咁令
我信你..到左第二日返學果時!我好驚見到你a..然後覺得自己好奇怪!!明明 
我同你係一齊嫁..點解我有咩都唔會搵你ge!!今日有兩件事令我忽然之間a!
好想捉住佢同佢講聲『 愛してる 』因為佢做左樣好可愛ge野!佢今日昏迷左
琴晚應該唔夠訓la..正正係佢訓醒打開眼果刻..我偷望緊佢..然後佢打開眼見
到我a..佢送左一個超可愛ge笑容比我!然後我自然發出黎自內心ge笑la!唉
我已經被佢殺死左..而且佢e個笑容會經常發出!!真係可愛到暈..好彩只係送比我一個..有其他人我殺死佢..之後電腦實習ma!!我去左
課室先嫁..我靠牆果邊ge!!人地靠牆我就靠門..事關唔知點解去到我果到變成門..而且門果到仲有透明玻璃可以望到出去嫁!!之後wo
我靠住對門忽然覺得有人敲左一下..一轉頭..我見佢超白痴拎住盒甘香茶飲緊望住我a!!佢企係到我坐係到...隔住玻璃望住佢..大家a
好近..但始終隔住d野...心有一下ge震盪..望住佢白雪雪ge樣..我乜野都唔想再理..學佢講『 我淨係知我想同你一齊』然後因為我望
住佢..佢比a sir發現佢仲係出邊..然後佢就好快飲完走返入黎!!有好多感覺..我有時驚只有一個人覺得sweet!我怕佢會不以為然a!!
不過點都好la..真嫁..『 愛してる 』我希望你都係真心對我嫁la..而且機會一直都係佢ge手上..希望每個機會佢都去把握la!!           






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


jin 子 於 2007-11-02 02:49 AM 發表:
男人個個都鍾意貪新鮮,咁女人可以點呢?女人唯有要保持新鮮。]
 
 
岩岩去左你BLOG FD  GE網..
睇完LI 句簡直就覺得冇得"譚"
絶對唔係費話~HA*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jin 子 於 2007-11-02 02:46 AM 發表:
如果你唔信佢..
拍拖會少左一份樂趣o~
就好似你日記開頭咁.
將自己全部交托俾佢,
傷果陣人有我地ma..
唔通真係唔想認認真真咁全情投入愛情?
試下咁做la
或者會hurt  ,但係我信佢唔會令你後悔,因為係你ge眼光ma!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]