◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 5
累積人氣: 8566
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


『 當 天 音 與 上 愛 情 白 痴 時 』 分類: 未分類

                                                     
  聽風之聲...雨之聲...空氣流動之聲     
  看蝶之舞...花之舞...歌謠伴隨之舞     
  伸出白晢纖細之手                          
  輕撫白砂遮掩的臉龐                       
  周旋了一鼓香氣濃郁的暖流              
  那是... 愛,,,, 的味道               
                                                     
 已經過左一個星期!!我同佢一齊左一個星期!!開頭我還可接受!!但係 
 然後由星期四開始..佢就開始挑戰我ge忍耐力!!我想如果有人知道我
 同佢兩個係情侶...那人的雙眼一定是天賜予的!!真係似情人!?我開始 
 按捺住自己,,到左今日我終於都爆la!!今日好凍..凍到我ge心都冰冷a
 我又等緊佢返課室ge一刻...嘩!!佢今日好靚仔..佢帶住條白色ge頸巾
 然後我load左一秒...那來的頸巾a?一睇就知道係手織嫁la!!然後我就
 開始想la...咁事實又唔可以怪佢..第一我冇織比佢..第二我唔想佢凍死
 佢怕凍ge程度都幾可愛..全校得佢一個帶頸巾..佢仲要著件長袖打底a
 加多件冷衫..本小姐先係短袖加外套咋..不過我仍然容許唔到佢帶住其
 他人比佢ge頸巾..自己係到嬲..最過份佢今日成日都冇理我..我就問始
 有想同佢『 分手 』ge衝動!!好似玩緊我咁lo!我就sd msg比左jin la
 sd緊ge時候派物理卷..可能佢想走埋黎問下我幾分..點知我打緊msg
 嚇到我收埋個電話..佢見到我咁車左一聲就走左去la!!然後...我成日都
 好灰好灰...中午我終於捉左boly陪我煲煙傾計...傾完左之後抱住樂觀
 ge心情去期待下午la!!點知..佢仍然當我係死ge..我終於忍受唔到la!
 所以我放左學馬上打比boly..頭都唔回就返屋企..心..已經死了一半la
 開始想..佢係未玩我a!? 係比我裝出黎ge勢就係吸引佢ge地方a!?    
 然後我返到屋企...不知不覺訓著左la!!其間電話響聲不絕..我好累la!!
 我根本唔想走去聽la!!到左之後..醒左..接著就係我聽聽下歌時有msg
 到左la..我以為又係褚迅..褚迅成日sd埋d無聊msg比我..大佬你sd都唔緊要..我成日以為係佢..一睇個名好彩係寫住『 張嘉豪 』咋
 然後一睇msg佢叫我考試比心機..然後我覆佢『 我要追唔難..睇下心情值有幾多先去溫 』佢話如果我錫你一啖你心情會唔會好d ? 
 果一刻我只係到冷冷地打..『 我心悄值因為邊個降低你自己諗la..我果時真係唔知你果一啖有冇用 我諗左一星期la我連自己係你邊 
 個我都唔知..感覺好怪 』然後佢longtime冇覆我..我開始心虛la!!我太清楚自己..我開頭到而家對佢ge不以為然只係裝出黎比佢睇 
 我由開學第一日眼中已經只有佢la..我投入佢唔係一朝一夕ge事!!我ge勢係掩飾我軟弱..我對住佢連還擊ge力都用唔到..好軟aa!! 
 佢比我感覺好遠..我同佢隔住玻璃對望..感覺都好遠..然後打定輸數ge時候..佢sd返msg過黎..原來人真係兩面睇..我今次可以徹底 
 咁知道..佢真係一個白痴..原來佢同我一樣諗左成個星期..佢自己洞悉到問題嫁..佢知道問題係邊..佢答左我!!原因就係我地唔會做情
 侶應該做ge事..咁佢知道做咩唔講呢..我遲下真係比佢激死我la..唉...真係慢慢黎..我上演一套『 心急人上 』                             
  P.S 話說條頸巾最後令我冇咁嬲...係因為佢竟然將條頸巾比左佢隔離位帶..咁ja係條頸巾唔重要la ( 安慰自己中 ) 心就放鬆了      






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]