
『 園遊會。。。 戀愛中的我倆 』
我悄悄出現你身旁
你慌亂的模樣 我微笑安靜欣賞
你頂著大太陽 只想為我撐傘
我靠在你肩膀 深呼吸怕遺忘
因為撈魚的蠢遊戲我們開始交談
多希望話題不斷園遊會永不打烊
氣球在我手上 我牽著你瞎晃
有話想對你講 你眼睛卻裝忙
園遊會影片在播放這個世界約好一起逛
我地終於都出左一次街la!感覺超幸福la!!不過佢睇落就冇
咩精神一樣la!星期六果日真係激死左我lo!!我sd左msg比
佢..佢竟然唔覆我..仲要仍然被褚迅ge刺激之下我終於嬲
到忍唔住罵佢la!到左十二點仍然音訊全冇bo!果個褚迅一
晚都sd左十幾廿個msg比我..我都已經唔想覆la!仲要每一
次我都想係佢sd比我..然後見到個名之後我真係好無奈lo!!
最後呢我嬲到sd msg罵佢『 你真係可以一日唔搵我..一眼都唔望我..甚至連一句話都唔同我講嫁lo 』我真係好驚a!!知道
ma!?我好驚佢對我不聞不問..因為好多人都會問我a..佢會唔會玩你..所以人言可畏..不知不覺我就有咁ge感覺..點知...
原來係和記做ge好事..佢話佢電話冇電中午冇帶出去wo!!然後返到黎睇都冇msg!然後佢就答應左我出去la!但係唔知係未
我地日日都會係學校見a!!所以我根本就冇緊張..就係緊張自己應該著咩衫去見佢咋!!然後我地有6個人去lo!!見到佢果一刻
好緊張a!!然後唔知點算好!!就咁行行行..然後坐底左睇表演!!事關唔知係未我問題呢!我對園遊會對我黎講只係用黎觀察人
不是用來玩的地方唷!後來佢ge樣好似好累一樣!!我就逗佢講野la!最後我都唔記得自己做過d咩..然後娜la話要同豬毛買野
食a..就係我地等緊ge時候..發生左一件好無奈ge事..有個人打比佢..我係佢對面聽佢講野..佢傾到一面迷茫..問左我一句
你知唔知邊個『小儀』我呆左話唔知..佢就講『 我諗你打錯la』就cut左佢線..佢同我講返la!!原來係有個女仔向佢示愛lo
我都唔知個女仔慘定我好彩..竟然我同佢一齊緊ge時候佢打黎示愛wo!!然後佢將由頭到尾果個女仔講ge野講一次比我聽a
不過好開心係!!個女仔問佢有冇拍拖..佢答『有』呵呵..然後我地就坐係到吹水la!!不過我都覺悶死佢嫁la!然後我就同左佢
出左去行la!!我就開始Q住佢行la!!好開心呀!終於佢比我ge感覺係實在ge!!對比起過去那個他!我都覺得自己好奇怪a!!um
因為我對佢好放心..而且係獨處果時佢會比較痴身..果種先係一齊ge感覺a!!琴日sweet ge事實在太多!!我都講唔晒lu!!
只係知道我終於有幸福ge感覺終於有比人錫ge感覺...然後佢送我返到去比左GooDByE KisS我..果種好暖gesweet感覺
然後今日考試..我開始覺得苦悶..因為一個星期都見佢唔到lo!!點知佢個白痴入錯課室..嚇死我..今年我又係坐頭位考試la
點解年年都係頭位嫁..之後我地考完係見到細mell同紐西蘭..我就同佢地吹水la..之後見到佢同班男同學落左黎!!我地就分
開一東一西咁傾..一班全男一班全女..然後唔知點解有一刻我係望到佢地果邊d仔望住我...我就扮晒野望住紐西蘭用眼尾
望佢地lo!嚇死人la..之後我就返左家一直昏迷la!到左6點起左身ge時候..我玩玩下電腦想睇下個電話..e~佢竟然sd左msg
比我bo!!我一睇笑死我!!佢話『 我而家訓la.我今日好乖a,邊到都冇去.唔好叫我作交呀』我真係比佢笑死..正一baka黎嫁
之後總之而家佢就係我ge..我應該放心la係未?不過我會覺得佢唔識抽時間陪我lo!!我一叫佢就會出黎果一種..可能佢自己
都feel到佢玩ge野根本就唔岩我玩a!!唔通對住佢真係要慢慢黎...唉....親愛的你要快d學乖先得la
|