◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 16
累積人氣: 8577
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


『  我 們 的 第 一 次 約 會  』 分類: 未分類

                                             
 『 園遊會。。。 戀愛中的我倆 』     
我悄悄出現你身旁                      
你慌亂的模樣  我微笑安靜欣賞         
你頂著大太陽 只想為我撐傘           
我靠在你肩膀  深呼吸怕遺忘           
因為撈魚的蠢遊戲我們開始交談       
多希望話題不斷園遊會永不打烊        
氣球在我手上 我牽著你瞎晃          
有話想對你講  你眼睛卻裝忙             
園遊會影片在播放這個世界約好一起逛  
                                              
 我地終於都出左一次街la!感覺超幸福la!!不過佢睇落就冇
 咩精神一樣la!星期六果日真係激死左我lo!!我sd左msg比
 佢..佢竟然唔覆我..仲要仍然被褚迅ge刺激之下我終於嬲
 到忍唔住罵佢la!到左十二點仍然音訊全冇bo!果個褚迅一 
 晚都sd左十幾廿個msg比我..我都已經唔想覆la!仲要每一 
次我都想係佢sd比我..然後見到個名之後我真係好無奈lo!! 
最後呢我嬲到sd msg罵佢『 你真係可以一日唔搵我..一眼都唔望我..甚至連一句話都唔同我講嫁lo 』我真係好驚a!!知道
ma!?我好驚佢對我不聞不問..因為好多人都會問我a..佢會唔會玩你..所以人言可畏..不知不覺我就有咁ge感覺..點知...  
原來係和記做ge好事..佢話佢電話冇電中午冇帶出去wo!!然後返到黎睇都冇msg!然後佢就答應左我出去la!但係唔知係未
我地日日都會係學校見a!!所以我根本就冇緊張..就係緊張自己應該著咩衫去見佢咋!!然後我地有6個人去lo!!見到佢果一刻
好緊張a!!然後唔知點算好!!就咁行行行..然後坐底左睇表演!!事關唔知係未我問題呢!我對園遊會對我黎講只係用黎觀察人
不是用來玩的地方唷!後來佢ge樣好似好累一樣!!我就逗佢講野la!最後我都唔記得自己做過d咩..然後娜la話要同豬毛買野
食a..就係我地等緊ge時候..發生左一件好無奈ge事..有個人打比佢..我係佢對面聽佢講野..佢傾到一面迷茫..問左我一句 
你知唔知邊個『小儀』我呆左話唔知..佢就講『 我諗你打錯la』就cut左佢線..佢同我講返la!!原來係有個女仔向佢示愛lo
我都唔知個女仔慘定我好彩..竟然我同佢一齊緊ge時候佢打黎示愛wo!!然後佢將由頭到尾果個女仔講ge野講一次比我聽a
不過好開心係!!個女仔問佢有冇拍拖..佢答『有』呵呵..然後我地就坐係到吹水la!!不過我都覺悶死佢嫁la!然後我就同左佢
出左去行la!!我就開始Q住佢行la!!好開心呀!終於佢比我ge感覺係實在ge!!對比起過去那個他!我都覺得自己好奇怪a!!um
因為我對佢好放心..而且係獨處果時佢會比較痴身..果種先係一齊ge感覺a!!琴日sweet ge事實在太多!!我都講唔晒lu!!  
只係知道我終於有幸福ge感覺終於有比人錫ge感覺...然後佢送我返到去比左GooDByE KisS我..果種好暖gesweet感覺
然後今日考試..我開始覺得苦悶..因為一個星期都見佢唔到lo!!點知佢個白痴入錯課室..嚇死我..今年我又係坐頭位考試la 
點解年年都係頭位嫁..之後我地考完係見到細mell同紐西蘭..我就同佢地吹水la..之後見到佢同班男同學落左黎!!我地就分
開一東一西咁傾..一班全男一班全女..然後唔知點解有一刻我係望到佢地果邊d仔望住我...我就扮晒野望住紐西蘭用眼尾  
望佢地lo!嚇死人la..之後我就返左家一直昏迷la!到左6點起左身ge時候..我玩玩下電腦想睇下個電話..e~佢竟然sd左msg
比我bo!!我一睇笑死我!!佢話『 我而家訓la.我今日好乖a,邊到都冇去.唔好叫我作交呀』我真係比佢笑死..正一baka黎嫁 
之後總之而家佢就係我ge..我應該放心la係未?不過我會覺得佢唔識抽時間陪我lo!!我一叫佢就會出黎果一種..可能佢自己 
都feel到佢玩ge野根本就唔岩我玩a!!唔通對住佢真係要慢慢黎...唉....親愛的你要快d學乖先得la                           






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


LALA 於 2007-11-05 08:51 PM 發表:
SWEET SWEET ~*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]