◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*]]◥Θ我就是《《我自己的神》》┼*在我活的
期望 ◣**《香煙》◥ ×°•個結他 °o╭永遠追隨著我 ☆*___**逝去的時間裡 ◣*不想失去_這複雜交錯地◥×° 真正的心情 o╯*。o╯..__**變得殘破不堪之前*或*被拆散也一樣《那個時候 那個地方 的羈絆不會消失》》
Amane
暱稱: ◣*[[** 皇女--天音 KaWaZoE AmaNe*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
((( 『 我的說話那麼...
++ 。你心裡真的愛著...
『 我正在毀滅彼此的...
『 真的感到無可奈何...
** 越是等待他..就...
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**小原一將** BloG
寶妮•。’同年同月同...
小天**生命因你動聽
莎普莉斯 之**幸福世...
親愛的【AliCe Nine 官...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 134
今日人氣: 4
累積人氣: 8565
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


『 缺氧了。。。快要死掉了』 分類: 未分類

 

春天慢慢一點點發芽 快樂開始都有了想像
城市光合作用的模樣 幸福開始組裝

夜裡滿園的茉莉花香 月光灑落看不見憂傷
旋轉木馬前那個廣場 愛情開始滋長

『 無法移動的夢想 就算沒有人鼓掌 我也不會受傷 
不會稀釋的信仰 心穿越磚牆 在你的身旁 。。。 

想你有時會缺氧 嘴角不自覺上揚
這是不是幸福的現象 胸口微微的發燙

想你有時會缺氧 臉紅呼吸不正常
這是不是幸福的症狀 胸口微微的發燙 
不知不覺又缺氧

  有時對佢ge關心真係唔知有冇用嫁!!佢琴日上完體育堂ar!! 
  因為要體育考試ma!!男就跑8個圈女就5個wo!!活潑到爆ge
  佢竟然拼命地跑wo!!佢可以超越過我3次咁多. . .我跑到死下
  死下lo. . .佢真係威威地. . .點知返到課室ma!!佢就狂咳la. . . 
  唉. . .佢已經瘦弱嫁la!!見到佢咁樣咳下真係有點怕. . .怕佢會
  因為咁一命嗚呼la!!然後近來因為好想愛錫佢多d就下令佢
  e兩日唔準佢食In la!!不過雖然佢答應左我. . .不過我覺得佢 
 始終最後忍唔住都會去食. . .唉. . .其實a有時佢睇落唔舒服我會問佢有冇事ma!!佢成日都答我『 我咁大隻. . . . 』佢確定自
己真係大隻. . .? 陰公. . .佢可能仲瘦過我ar!!之後見佢咁答呢. . .我果一刻對佢ge愛心唔知點解就會忽然消失!!因為覺得自 
己擔心得佢好似好無謂咁. . .唉~奈何我每一次都會去!!因為怕佢到時又話我唔鍚佢la!!然後e幾日ge佢又到左發情期la!!
哈哈. . .比佢知我咁話佢. . .佢又會自己發小朋友脾氣話『 哼. . .咁我以後都. . . . 』有時我地有眼神接觸佢就會表現一個好開
心ge樣比我睇la!!點知今日. . .佢真係好大膽. . 嚇死我la!!我去上電腦實習同頭規過室wo!!點知我地傾傾下. . .我估唔到個豬
頭行路咁快嫁ma. . .佢竟然跟左係我後邊. . .搞到我變左化石la!!終於上到去la. . .就入到去課室門口果時. . .我唔知佢想吱我
定點la. . .佢兩隻手扶住我ge腰. . .我只係知道果種感覺係比佢輕抱左我一下!!雖然之係一兩秒不過已經成身熱晒la. . .  
然後中午ge時候比左支朱古力手指餅佢食!!佢個樣超開心~之後語交堂我地暗地打眼色!!然後物理堂我忍唔住等我
醒左之後佢走黎講『你訓得好淋woo』放學臨走我同佢講我走la!!佢就meet我面一下同我講byebye!!今日發生好多事
對於我黎講都好sweet不過. . .亦代表唔會涯得好耐佢又打回原樣!!唉 , , ,ed都係到時先算la!! 果個死頭規我好心比糖
佢食. . .佢個死野拎我盒糖鬼咁招搖比kaho見到盒糖!!kaho問佢拎la. . .佢竟然對kaho講『係你條 . . .你個friend 』我馬上望
住頭規.佢就扮傻笑住咁拎住我走. . .仲有今日發生左一件令我不自覺笑ge事. . .話說kaho佢打算從後偷人桃. . .事實上
我已經見怪不怪 . . .點知褚迅對住佢講『 哈哈. . .如果你女朋友見到你咁你估佢會點?』我馬上微笑!!我一直都見到ar !!
e個係我心入邊ge說話. . .si佢地應該回來了吧!!不過可能累到不得之了應該遲下先有回音!!我同jin都期待緊. . . 手信 
 






訪客留言 (返回 Amane 的日誌)


JIN 於 2007-11-22 01:37 AM 發表:
如果俾諸信知道你係佢女朋友~
佢都問唔出個問LA~~
係AR!!!
瘋E,,我做左件驚天動地GE 事!!!(  對於我來講)
尋日我係M 記見到有四個LOLI,,
THEN  我競然去問佢地要左電話..話以後有机會一齊出去影相!!:
WHAT  I  DID?@@?   我問完之後都自己傻左..HAH*
不過我睇得出佢地都係鐘意LOLI LOR..COZ  佢地GE裝備OK 齊全下.~
属GHOTIC +  一個PUNK ..
同NANA 係唔同感覺的LOLI..雖然得一個係令女.
BUT  其他的3 仔都几唔錯的FEEL..
想快D  又有机會可以來個大聚合..咁樣就可以有机會約佢地出來..真正咁了解下..
想快D 加多D 識GE人係鐘意LI   D  類型GE!!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]