
春天慢慢一點點發芽 快樂開始都有了想像
城市光合作用的模樣 幸福開始組裝
夜裡滿園的茉莉花香 月光灑落看不見憂傷
旋轉木馬前那個廣場 愛情開始滋長
『 無法移動的夢想 就算沒有人鼓掌 我也不會受傷 』
『 不會稀釋的信仰 心穿越磚牆 在你的身旁 。。。 』
想你有時會缺氧 嘴角不自覺上揚
這是不是幸福的現象 胸口微微的發燙
想你有時會缺氧 臉紅呼吸不正常
這是不是幸福的症狀 胸口微微的發燙
不知不覺又缺氧
有時對佢ge關心真係唔知有冇用嫁!!佢琴日上完體育堂ar!!
因為要體育考試ma!!男就跑8個圈女就5個wo!!活潑到爆ge
佢竟然拼命地跑wo!!佢可以超越過我3次咁多. . .我跑到死下
死下lo. . .佢真係威威地. . .點知返到課室ma!!佢就狂咳la. . .
唉. . .佢已經瘦弱嫁la!!見到佢咁樣咳下真係有點怕. . .怕佢會
因為咁一命嗚呼la!!然後近來因為好想愛錫佢多d就下令佢
e兩日唔準佢食In la!!不過雖然佢答應左我. . .不過我覺得佢
始終最後忍唔住都會去食. . .唉. . .其實a有時佢睇落唔舒服我會問佢有冇事ma!!佢成日都答我『 我咁大隻. . . . 』佢確定自
己真係大隻. . .? 陰公. . .佢可能仲瘦過我ar!!之後見佢咁答呢. . .我果一刻對佢ge愛心唔知點解就會忽然消失!!因為覺得自
己擔心得佢好似好無謂咁. . .唉~奈何我每一次都會去!!因為怕佢到時又話我唔鍚佢la!!然後e幾日ge佢又到左發情期la!!
哈哈. . .比佢知我咁話佢. . .佢又會自己發小朋友脾氣話『 哼. . .咁我以後都. . . . 』有時我地有眼神接觸佢就會表現一個好開
心ge樣比我睇la!!點知今日. . .佢真係好大膽. . 嚇死我la!!我去上電腦實習同頭規過室wo!!點知我地傾傾下. . .我估唔到個豬
頭行路咁快嫁ma. . .佢竟然跟左係我後邊. . .搞到我變左化石la!!終於上到去la. . .就入到去課室門口果時. . .我唔知佢想吱我
定點la. . .佢兩隻手扶住我ge腰. . .我只係知道果種感覺係比佢輕抱左我一下!!雖然之係一兩秒不過已經成身熱晒la. . .
然後中午ge時候比左支朱古力手指餅佢食!!佢個樣超開心~之後語交堂我地暗地打眼色!!然後物理堂我忍唔住 等我
醒左之後佢走黎講『 你訓得好淋woo』放學臨走我同佢講我走la!!佢就meet我面一下同我講byebye!!今日發生好多事
對於我黎講都好sweet 不過. . .亦代表唔會涯得好耐佢又打回原樣!!唉 , , ,ed都係到時先算la!! 果個死頭規 我好心比糖
佢食. . .佢個死野拎我盒糖鬼咁招搖比kaho見到盒糖!!kaho問佢拎la. . .佢竟然對kaho講『係你條 . . .你個friend 』我馬上望
住頭規.佢就扮傻 笑住咁拎住我走. . .仲有今日發生左一件令我不自覺笑ge事. . .話說kaho佢打算從後偷人桃. . .事實上
我已經見怪不怪 . . .點知褚迅對住佢講『 哈哈. . .如果你女朋友見到你咁你估佢會點?』我馬上微笑!!我一直都見到ar !!
e個係我心入邊ge說話. . .si佢地應該回來了吧!!不過可能累到不得之了應該遲下先有回音!!我同jin都期待緊. . . 手信 
|