
『 誰說處女座與雙子座不相襯? 』
** 琴鍵隨我手而舞動。。。
銀星漫漫的天空裡
處女座與雙子座各居何位?
海灣浪花沾染下弦月之光輝
隨著波動而閃爍迷漫
薄紗般的輕霧中若隱若現
那是我在銀光水月中彈奏著
而你靜悄悄的感受著我倆的協奏曲
琴晚sd左個msg問佢有冇乖乖地聽我話冇去食煙ar ?
佢就覆我講: 對唔住呀!!我偷食左一支, , , 不過唔緊要la
意料之內ge事!!其實 我見佢冇咳就可以了~因為我唔比
佢食ge原因係怕佢咳傷!!目的又唔係要佢戒煙. . .而且我
怕佢今日上體育又拼命咁跑所以唔準佢再咁跑!!佢就叫
我唔好咁擔心. . .佢平時有練開!!不過好耐冇練先辛苦wo!
其實我話佢身體根本就唔好. . .佢好瘦la!!我怕佢好似我
有個舊同學咁因為伸左個懶腰肺穿隆入左醫院a!!而且. . .
佢咳得咁利害點知會唔會. . . . . . .所以我就將e個事例同佢
講左la!!然後佢好耐都冇覆我wo. . .咁我就去訓la 點知到左半夜我feel到個電話好劇烈地震左下!!一睇原來係佢覆我msg a
我就馬上睇la 成世都未收過一個咁開心ge msg a!!佢同我講『 我瘦姐(省略) . . . . 點都好la多謝你咁關心我 . 我愛你 』
開心死我la~~睇完之後我馬上訓唔著覆返佢lo!!之後今日好興奮咁返學. . .發現第一堂竟然係體育a!!超痛苦的說~~然後中途
休息. . .我就望住精力旺盛ge佢踢波然後一邊同頭規傾計. . .佢a今日仍然都好可愛!!我一望到佢就=> 哈~~不過返到一半ge
時候我已經聽到一個可怕ge消息. . .miss下段要調我同隔離位去kaho而家坐緊果個位到. . .一諗 又天各一方la!!好唔開心a~
好彩中午臨走等緊boly果時呢. . .個豬頭走去我前邊坐!!做左個超可以ge動作. . .我好細心望住佢個樣!!原來有時睇佢都幾大個
之後我中午食完飯返學la!!又聽到個好消息. . .原來miss將佢調左佢係我隔離a!!不過. . .未必係好事黎嫁. . .因為可能佢都一樣同
前後玩la. . .不過褚迅坐左係佢前邊 之後都冇咩la~~放學比左支朱古力佢食!!希望天日佢都聽聽話話la!!
|